پای تبلیغات به واتس اپ هم باز می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، فیس بوک تأیید کرد که از سال آینده تبلیغات به پلت فرم اپلیکیشن پیغام رسان واتس اپ اضافه خواهد شد.

پای تبلیغات به واتس اپ هم باز می گردد

به گزارش خبرنگاران، واتس اپ که یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیغام رسان در دنیا به شمار می رود، تا سال آینده میزبان تبلیغات در این پلتفرم خواهد بود و در ازای اجازه دادن به شرکت های مختلف برای نمایش تبلیغات مختلف پول دریافت نموده و بدین ترتیب پیروز خواهد شد از این طریق کسب درآمد کند.

حالا در تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت تک رادار، فیس بوک به عنوان توسعه دهنده و شرکت مادر واتس اپ، اعلام نموده است که کاربران واتس اپ از سال 2020 میلادی به بعد، شاهد نمایش تبلیغات در درگاه این پیغام رسان خواهند بود.

به نظر می رسد که واتس اپ با این اقدام قادر خواهد بود درآمد بالایی را برای خود به دست بیاورد و در زمینه ارتقای سطح کیفی این پیغام رسان از آن استفاده کند.

شرکت فیس بوک با در اختیار دریافت و تصاحب شرکت واتس اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن موقع تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ هواداران این پیغام رسان محبوب بوده است. طبق تازه ترین آمار منتشر شده، پیغام رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود یک میلیارد و 500 میلیون کاربر فعال در ماه است.

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می نماید و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیغام رسان دنیا را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 127

به "پای تبلیغات به واتس اپ هم باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای تبلیغات به واتس اپ هم باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید