پرداخت تمام بدهی معوقه کارمندان دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به پرداخت تمام بدهی معوقه کارمندان این دانشگاه، از پرداخت بدهی حق التدریس 3 ساله تعدادی از اعضای هیئت علمی نیز اطلاع داد.

پرداخت تمام بدهی معوقه کارمندان دانشگاه تربیت مدرس

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران با اشاره به مسائل اقتصادی این دانشگاه در ماه های اخیر، گفت: یکی از مباحث مهم این روزهای دانشگاه ها بحث همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی است که طی ماه های گذشته بیش از 12 جلسه با نمایندگان مجلس و مسئولان کشور در این زمینه برگزار شده است.

وی گفت: در دانشگاه تربیت مدرس توانستیم بدهی مربوط به حق التدریس اعضای هیئت علمی با 10 سال سابقه کمتر پرداخت کنیم، این اساتید چون جوان هستند، احتیاج اقتصادی بیشتری دارند، این اساتید خانه و ماشین ندارند و پول دریافتی برایشان خیلی مهم است. بدهی 3 ساله حق التدریس حدود 320 نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه طی روزهای گذشته پرداخت شد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: کارمندان این دانشگاه از سال 98 بدهی داشتند، 50 درصد این بدهی همان سال 98 پرداخت شد و 50 درصد دوم به جای مانده بود، 2 ماه پیش تمام بدهی کارمندان دانشگاه پرداخت شد، هر چند که با توجه به شرایط بی پولی فعلی کار سختی بود.

یاری یک میلیارد و 400 میلیون تومانی دانشگاه به سرانجام نامه ها

وی از پرداخت یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای یاری به سرانجام نامه ها و رساله های دانشجویی نیز اطلاع داد و گفت: طی ماه های گذشته 4 میلیارد تومان از 12 میلیارد بدهی خرید تجهیزات آزمایشگاهی که داشتیم، پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1942

به "پرداخت تمام بدهی معوقه کارمندان دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تمام بدهی معوقه کارمندان دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید