پیولی: به زحمت افتادیم چون فکر کردیم که بازی تمام شده است، حضور همزمان زلاتان و ژیرو تیم را گیج کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود پیروزی خارج از خانه برابر بولونیا گفت که از عملکرد شاگردانش کاملاً رضایت ندارد.

پیولی: به زحمت افتادیم چون فکر کردیم که بازی تمام شده است، حضور همزمان زلاتان و ژیرو تیم را گیج کرد

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی میلان پس از پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (شنبه) روسونری مقابل بولونیا در هفته نهم سری A که در آن میلان فزونی دو گله را با تساوی 2 - 2 مقابل حریف 10 نفره عوض کرد و البته در نهایت اشتباهاتش را جبران کرد، به آنالیز عملکرد شاگردانش پرداخت.

با وجود 9 نفره شدن بولونیا میلان تا دقیقه 84 منتظر ماند تا توانست گل سوم خود را به ثمر برساند و با زدن چهارمین گل در وقت های تلف شده نیمه دوم از بابت کسب سه امتیاز این بازی مطمئن شد. این یکصدمین بازی رسمی پیولی روی نیمکت میلان بود و او نسبت به آن احساسی دوگانه داشت.

پیولی گفت: ما به زحمت افتادیم چون وقتی که 2 بر صفر پیش افتادیم و حریف هم 10 نفره شد، اشتباهاً فکر کردیم که بازی دیگر تمام است. اگر شما به این خیال که دیگر کاری از دست حریف ساخته نیست، دست از بازی بکشید فقط خودتان را به دردسر انداخته اید. خوشبختانه ما توانستیم قدرت مان را نشان دهیم و پیروزی را از آن خود کنیم. وقتی که حریف دومین بازیکنش را هم از دست داد، ذهنیت تیم ما کاملاً تغییر کرد و بیش از میزان عجولانه بازی می کردیم. البته حضور همزمان اولیویه ژیرو و زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب هم سبب شد که سایر بازیکنان کمی گیج شوند و به همین علت هم بود که ما کلی سانتر بی هدف روی دروازه حریف انجام دادیم.

پیولی اضافه کرد: بعد از 10 نفره شدن حریف من فکر کردم که داشتن دو مهاجم در زمین بیشتر می تواند به ما در محوطه جریمه حریف یاری کند. ما باید بازی را وقتی که از حریف پیش افتادیم بودیم، تحت کنترل خودمان می گرفتیم، اما ذهنیت اشتباه سبب شد که این اتفاق رخ ندهد. با این حال این هم درسی بسیار مهم برای رشد و پیشرفت ما شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1731

به "پیولی: به زحمت افتادیم چون فکر کردیم که بازی تمام شده است، حضور همزمان زلاتان و ژیرو تیم را گیج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: به زحمت افتادیم چون فکر کردیم که بازی تمام شده است، حضور همزمان زلاتان و ژیرو تیم را گیج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید