چهره های روی نیمکت استقلال را ببینید!

به گزارش مجله پیامک مسعود، استقلال با این داشته ها، فرصت تقویت در نیم فصل را هم پیش رو دارد و شفر با کمی درایت و تیزهوشی می تواند تیمی برای رسیدن به قهرمانی در نیم فصل دوم بسازد.

چهره های روی نیمکت استقلال را ببینید!

به گزارش خبرنگاران ، تصویر نیمکت پرستاره استقلال، بعد از پیروزی 5 بر صفر، یکی از جالب ترین و پربحث ترین تصاویری است که از هفته چهاردهم لیگ فوتبال به جای مانده است. در روزهایی که نیمکت خالی از بازیکن پرسپولیس دست به دست می گردد و برانکو تنها با 9 بازیکن اصلی اش در مسابقات حساس حاضر می گردد، نیمکت استقلال کلکسیونی است از ستاره های جوان و با تجربه.

شفر در بازی مقابل سپیدرود، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و مرتضی تبریزی با تجربه را روی نیمکت در اختیار داشت.

از سوی دیگر، بازیکنان جوانی مانند قائدی، صیادمنش و آذری، در کنار تیموری و محمدی مهر تازه وارد در اختیار شفر بودند تا استقلال نیمکتی پر مهره در اختیار داشته باشد.

بازیکنانی که هرکدام می توانند در حکم یک ناجی برای شفر و تیمش باشند و استقلال را نجات دهند. فقط اگر شفر بخواهد و برنامه درستی برای استفاده از آن ها در سر داشته باشد. -

نکته جالب اینکه تصویر این نیمکت پرمهره در حالی منتشر شده که استقلالی ها از ابتدای فصل بارها و بارها نتایج ضعیف تیم را به حساب دست های خالی شفر می گذاشتند و جدایی مهره های تأثیرگذاری چون تیام و جباروف. این در حالی است که همان موقع هم بسیاری از منتقدان بودند که بارها و بارها تأکید داشتند استقلال به هیچ عنوان تیم بی مهره ای نیست.

حالا که استقلال کم کم از روزهای بحرانی اش فاصله گرفته و در مسیر موفقیت و نتیجه گیری قرار گرفته است، مهره های این تیم و پتانسیلی که در استقلال نهفته است، خود را کم کم نشان می دهد.

استقلال با این داشته ها، فرصت تقویت در نیم فصل را هم پیش رو دارد و شفر با کمی درایت و تیزهوشی می تواند تیمی برای رسیدن به قهرمانی در نیم فصل دوم بسازد و انتظاری که تا کنون نتوانسته برای طرفداران برآورده کند را بالاخره در نیم فصل دوم به بار بنشاند.

300 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 21

به "چهره های روی نیمکت استقلال را ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های روی نیمکت استقلال را ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید