کالدرون و چهارمین آغاز ضعیف در 8 فصل گذشته

به گزارش مجله پیامک مسعود، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر از شش بازی خود در این فصل 9 امتیاز به دست آورده؛ یعنی نیمی از امتیازهای ممکن را از دست داده است. با این حال پرسپولیس شرایط بدتر از این را هم در فصول اخیر تجربه نموده و آغاز نسبتاً ضعیف سرخ ها با کالدرون چهارمین آغاز ضعیف سرخ ها طی 8 فصل اخیر بوده است. پرسپولیس در لیگ پانزدهم با برانکو در شش بازی نخست تنها 4 امتیاز به دست آورد و به رده پانزدهم جدول رفت اما در سرانجام آن فصل فقط دو تفاضل گل از قهرمان کمتر داشت و دوم شد. سرخ ها در لیگ دوازدهم هم با مانوئل ژوزه از شش بازی 5 امتیاز گرفتند و در رده پانزدهم ایستادند. در لیگ چهاردهم نیز با سرمربیگری علی دایی پرسپولیس آغاز ضعیفی داشت و از شش بازی 8 امتیاز به دست آورد اما در رده هفتم قرار داشت. حالا پرسپولیس از شش بازی انجام داده خود 9 امتیاز گرفته و در رده هفتم واقع شده است. در واقع اوضاع تیم کالدرون تا حدودی شبیه به تیم دایی در لیگ چهاردهم است. تیمی که بعد از برکناری دایی به دست درخشان و سپس برانکو افتاد و در نهایت به عنوان هشتمی بسنده کرد.

کالدرون و چهارمین آغاز ضعیف در 8 فصل گذشته

ضعیف ترین خط حمله در 8 فصل اخیر

عملکرد خط حمله پرسپولیس در این فصل مصداق شاخص فاجعه بوده است و همین حالا در هفته ششم لیگ نوزدهم پرسپولیس با سه گل زده همراه با فولاد و گل گهر عنوان ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. موضوع بدتر اینجاست که از سه گل سرخ ها در این فصل را فقط یکی (مهدی عبدی) به ثمر رسانده و دو گل دیگر حاصل ضربات مدافع و هافبک این تیم (کنعانی زادگان و ترابی) بوده است. اما آمار گلزنی پرسپولیس در هشت فصل اخیر ضعیف ترین بوده که این می تواند هشداری برای کالدرون و تیمش باشد. پرسپولیس در لیگ شانزدهم هم که قهرمان شد در شش بازی 4 گل زده بود اما یکی بیشتر از مقطع فعلی داشت. سرخ ها در لیگ سیزدهم و دوازدهم هم آغاز خوبی نداشتند اما در آن فصول نیز 4 گل طی شش بازی به ثمر رساندند که حداقل از آمار فعلی بهتر است. بهترین عملکرد خط حمله پرسپولیس طی این هشت فصل هم به لیگ هفدهم برمی شود که در شش بازی 11 گل زدند.

خط دفاع و چهارمین آمار ضعیف

خط دفاع پرسپولیس در شش بازی اخیر عملکرد ضعیفی نداشته اما پرسپولیس در این 6 مسابقه 4 گل خورده که آمار جالبی هم نیست. پرسپولیس فصل قبل در این مقطع فصل فقط دو گل خورده بود. بهترین آمار هم مربوط به فصل شانزدهم است که در شش بازی اول تیم برانکو فقط یک گل خورد. آغاز برانکو هم در لیگ پانزدهم فاجعه بار بود که در شش بازی 12 گل خورده بود. به عبارتی عملکرد خط دفاعی فعلی پرسپولیس طی 8 فصل اخیر در میانه قرار می گیرد و چهارمین آمار از حیث تعداد گل خورده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 367

به "کالدرون و چهارمین آغاز ضعیف در 8 فصل گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون و چهارمین آغاز ضعیف در 8 فصل گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید