سفر به جالبترین جاذبه های گردشگری آمریکا

به گزارش مجله پیامک مسعود، آمریکا سرزمینی پهناور با جاذبه های بیشمار طبیعی و مصنوعی است. از پارک های ملی معروف گرفته تا شهرهای مدرن، آمریکا مقاصد زیادی برای گردشگران دارد. در این مقاله 10 مکان شگفت انگیز در سراسر آمریکا را معرفی می کنیم که حتما باید در برنامه سفرتان قرار دهید.

سفر به جالبترین جاذبه های گردشگری آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

گرند کنیون، آریزونا

گرند کنیون یکی از شگفت انگیزترین عجایب طبیعی در دنیا است. این دره عظیم با عمق 1 کیلومتر و طول 446 کیلومتر در ناحیه شمال آریزونا واقع شده است. گرند کنیون در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و یکی از پربازدیدترین جاذبه های طبیعی آمریکا محسوب می شود. مناظر بکر، صخره های رنگارنگ و آبشارهای زیبا دلیل اصلی محبوبیت این مکان هستند. برای تجربه بهتر، می توانید در امتداد دره پیاده روی کنید یا سوار قایق شوید تا زوایای مختلف آن را از نزدیک ببینید.

تایمز اسکوئر، نیویورک

تایمز اسکوئر قلب تپنده شهر نیویورک و یکی از معروف ترین میادین دنیا است. این میدان همواره شلوغ و پرجنب و جوش است و با تابلوهای نئون رنگارنگ و آسمان خراش های بلند منظره بدیعی خلق کرده است. علاوه بر دیدن نمای بیرونی، شما می توانید به بالای برج امپایر استیت بروید تا یکی از بهترین چشم اندازهای شهر را تجربه کنید. همچنین رستوران ها، تئاترها و فروشگاه های متعددی در اطراف میدان واقع شده اند که می توانید ساعت ها در آنها وقت بگذرانید.

دره منطقه مرگ، کالیفرنیا

دره منطقه مرگ در شرق کالیفرنیا یکی از خشک ترین و گرم ترین نقاط آمریکا است. اما با وجود نام ترسناکش، این منطقه طبیعت بکر و زیبایی دارد. سنگ های رنگارنگ، چشمه های آب گرم، کویرهای نمکی و کوه های مرتفع از جاذبه های این دره هستند. شما می توانید با راه پیمایی از مسیرهای متعدد، دوچرخه سواری یا حتی اسب سواری این منطقه را کشف کنید. شب ها در دره منطقه مرگ آسمانی پرستاره دارد که حتما باید تجربه کنید.

دیزنی لند، فلوریدا

دیزنی لند یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها در آمریکا است. این پارک تفریحی وسیع در اورلاندوی فلوریدا 4 پارک مجزا به نام های پارک جادویی، پارک حیوانات وحشی، هالیوود استودیوز و پارک اپکات دارد. سفر به دیزنی لند مثل پا گذاشتن در دنیایی از قصه و خیال است. شما می توانید با شخصیت های داستانی محبوبتان ملاقات کنید، سوار بازی های متنوع شوید و از تماشای نمایش های موزیکال لذت ببرید. دیزنی لند برای هر سنی مناسب است.

ساحل میامی، فلوریدا

سواحل اقیانوس اطلس در شهر میامی از زیباترین سواحل در آمریکا هستند. آب آبی مایل به سبز، ماسه های سفید و نخل های بلند این سواحل را به بهشتی در زمین تبدیل کرده اند. علاوه بر شنا و قایقرانی، می توانید از کافه ها و رستوران های ساحلی لذت ببرید. شب ها هم می توانید در کلوب های شبانه این شهر مهیج به رقص و پایکوبی بپردازید. اگر دوست دارید از زندگی شبانه میامی نیز لذت ببرید، حتما سفرتان را طولانی تر کنید.

فرودگاه بین المللی اوهار، شیکاگو

فرودگاه بین المللی اوهار در شیکاگو یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان است. اما حتی اگر قصد سفر هوایی ندارید، دیدن این فرودگاه به خاطر معماری منحصربه فرد و فضای شلوغ و پرجنب و جوشش تجربه جالبی است. ساختمان ترمینال که در سال 1943 ساخته شده، با سبک معماری جریان هنر نو طراحی شده و دارای سقف ضخیم بتن مسلح است. شما می توانید ساعت ها در این فرودگاه شلوغ گشت بزنید، کافه ها و رستوران های داخل آن را تجربه کنید و از هیاهوی مسافران لذت ببرید.

کاخ سفید، واشنگتن دی سی

کاخ سفید محل اقامت و اداره ریاست جمهوری آمریکا است. این بنای تاریخی که در سده 18 میلادی ساخته شده، یکی از نمادهای شناخته شده آمریکا محسوب می شود. شما می توانید با خرید بلیط از بخش های مختلف کاخ سفید از جمله اتاق های رسمی، تالارها و باغ ها بازدید کنید. همچنین موزه هایی مثل موزه هنر و صنایع دستی کاخ سفید نیز در این مجموعه وجود دارند که می توانید از آنها دیدن کنید.

دره یوسمیت، کالیفرنیا

دره یوسمیت در شمال کالیفرنیا واقع شده و یکی از زیباترین پارک های ملی آمریکا است. این دره زیبا دارای آبشارها، دریاچه ها، کوه های برف گرفته و جنگل های انبوه است. ال کپیتان، بلندترین قله دره یوسمیت با ارتفاع بیش از 4000 متر، دیدنی ترین نقطه این پارک محسوب می شود. شما می توانید با پیاده روی در مسیرهای مختلف، از طبیعت زیبای این دره لذت ببرید. همچنین غارهای آهکی عظیمی مثل غار مرمر در این پارک وجود دارند که می توانید از آنها بازدید کنید.

پل طلایی گیت، سانفرانسیسکو

پل معلق طلایی گیت یکی از معروف ترین پل های جهان است که در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا واقع شده است. این پل به طول 2700 متر که در سال 1937 ساخته شده، منظره بسیار زیبایی از خلیج سانفرانسیسکو و جزیره آلکاتراز فراهم می کند. عبور از پل و قدم زدن در مسیر آن تجربه ای خاطره انگیز است. در روزهای صاف می توانید مناظر دوردست اقیانوس آرام را مشاهده کنید. همچنین می توانید از بالای پل و در ارتفاع 227 متری از سطح آب، شهر سانفرانسیسکو را از بالا مشاهده کنید. حتما در سفر به سانفرانسیسکو، فرصتی برای دیدن پل طلایی گیت ایجاد کنید تا یکی از زیباترین مناظر طبیعی و معماری را تجربه کنید.

دیوار شگفت انگیز چین در آریزونا

دیوار شگفت انگیز چین در آریزونا یک تقلید از بخشی از دیوار بزرگ چین است که در فضای باز و بیابانی ساخته شده است. این دیوار عظیم به طول 1.5 کیلومتر در اواخر دهه 1980 میلادی ساخته شد و یکی از جاذبه های توریستی منحصر به فرد در آریزونا به شمار می آید. شما می توانید از بالای دیوار پیاده روی کنید و مناظر زیبای اطراف را تماشا کنید. همچنین موزه ای در کنار دیوار وجود دارد که درباره تاریخچه ساخت آن توضیح می دهد. دیوار شگفت انگیز چین بدون شک یکی از عجیب ترین و دیدنی ترین مکان ها در آمریکا است که نباید از دست بدهید.

نچیز، ایالت می سی سی پی (Natchez, Mississippi)

شهر نچیز (Natchez) در ایالت می سی سی پی (Mississippi) یکی از مکان های عالی برای بازدید است. دلیل انتخاب این شهر به خاطر وجود نچیز تریس پارک وی (Natchez Trace Parkway: عظیمراه نچیز)، یکی از زیباترین جهتهای رانندگی در آمریکا است که صحنه های زیبای جهتش را هرگز فراموش نخواهید کرد. ما شخصا می توانیم این گزینه را تأیید کنیم زیرا از جهت نچیز تا نشویل (Nashville) رانندگی نموده ایم. اگر به این شهر سفر کردید، هرگز دیدن زیبایی های آن را از دست ندهید و رانندگی در این جاده جادویی را امتحان کنید.

پارک ملی یلو استون

پارک ملی یلو استون نیز یکی از مکان های مورد تأیید ما است. برای اینکه این موضوع را باور کنید باید خودتان به این ناحیه سفر کنید. شاید آبفشان اولد فِیتفول (Old Faithful) یکی از موارد پرطرفدار در این پارک باشد، اما یکی از موارد مورد علاقه ما در این پارک، توقف 20 دقیقه ای بود که به خاطر عبور میلیون ها گاومیش کوهان دار آمریکای (Bison) در جاده داشتیم.

سامرویل، ایالت ماساچوست

شاید شما قبل از اینکه با فهرست مکان های دیدنی وب سایت لونلی پلنت آشنا شوید، چیزی در خصوص شهر سامرویل در ایالت ماساچوست نمی دانستید، اما سامرویل تنها در 2 مایلی (حدود 3 کیلومتری) شمال شهر بوستون (Boston) واقع شده و مکان بسیار جذابی است. ما در خصوص سفر به این منطقه و بازدید از موزه هنر بد (Museum of Bad Art) وسواس زیادی داشتیم و در انتها نیز به نظر سفر خوبی رسید که کاملا از آن راضی بودیم.

سن آنتونیو، ایالت تگزاس

در شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس می توانید پیاده روی های شگفت انگیزی داشته باشید. جهت پیاده روی عالی و شگفت انگیز داون تاون ریور واک (Downtown Riverwalk) که می توانید با کشتی نیز به آنجا سفر کنید، جایی است که می توانید در سراسر آن توقف کنید و یک وعده غذایی خوشمزه میل کنید. جهت معروف پیاده روی دیگری که در این شهر قرار گرفته است میشن تریل (Mission Trail) است که آن نیز هم برای پیاده روی و هم برای دوچرخه سواری مناسب است و به طور دقیق 4 جهت جداگانه را به هم متصل می نماید. پیاده روی یا دوچرخه سواری در این جهت کاری عالی و جذاب است.

میلواکی، ایالت ویسکانسین

یکی از مکان هایی که شگفتی آن توسط هر بازدیدنماینده ای تایید می گردد، منطقه میلواکی (Milwaukee) در شهر ویسکانسین (Wisconsin) است. در میلواکی چیزهای جالب زیادی وجود دارد که انتخاب از میان آن ها بسیار سخت است. به نظر ما رفتن به یک کنسرت موسیقی در سالن تئاتر پابست (Pabst Theater) بسیار شگفت انگیز خواهد بود و هرگز ترکیب موسیقی فوق العاده، غذای خوشمزه و هیجان زیاد را فراموش نخواهید کرد. امیدواریم هر مکانی در میلواکی را که برای مسافرت جاده ای خود انتخاب می کنید، در انتها خاطره ای خوب و لذت بخشی با خود به یادگار ببرید.

آمریکا با طبیعت بکر، شهرهای مدرن، معماری های منحصر به فرد و مکان های تاریخی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است. مکان هایی که در این مقاله معرفی شدند تنها بخش کوچکی از جاذبه های بیشمار این کشور پهناور هستند. پس در فرصت مناسبی به آمریکا سفر کنید و از طبیعت، فرهنگ و معماری این سرزمین لذت ببرید.

انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1252

به "سفر به جالبترین جاذبه های گردشگری آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به جالبترین جاذبه های گردشگری آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جالبترین جاذبه های گردشگری آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید