شروع بازسازی بخشی از مسجد امام بروجرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: این اداره کل در راستای اقدامات حفاظتی، بازسازی بخشی از مسجد تاریخی امام بروجرد را شروع نموده است.

شروع بازسازی بخشی از مسجد امام بروجرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز یکشنبه 21 اردیبهشت 99 با اشاره به عقد قرارداد بازسازی این مسجد، اضافه نمود: در این فصل از بازسازی بنای تاریخی مسجد امام بروجرد، بازسازی کاربندی های سر در ورودی غربی، کاشی های هفت رنگ ازاره و طاق نماهای مشرف بر صحن مسجد، بندکشی، بازسازی طاق ها و تویزه های شبستان جنوب غربی در دستور کار قرار گرفته است.

او توضیح داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای انجام این فصل از بازسازی مسجد امام 900 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

مسجد تاریخی امام بروجرد (سلطانی) به عنوان عظیم ترین مسجد غرب کشور در 28 آبان 1347 به شماره 394 در فهرست آثار تاریخی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 817

به "شروع بازسازی بخشی از مسجد امام بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بازسازی بخشی از مسجد امام بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید