اولین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز آدینه در استادیوم شهید وطنی قائم شهر برگزار گردید که طی آن تیم ذوب آهن با نتیجه 3 بر 2 پیروز به شکست حریف میزبان خود شد.

اولین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!

نیمه نخست رقابت این دو تیم با رجحان 2 بر یک ذوب آهن به انتها رسید. نخستین گل این تیم در دقیقه اول مسابقه ثانیه 18 توسط دارکو بیدوف وارد دروازه حریف شد. اصفهانی ها پس از اینکه در دقیقه 4 توسط محمد مهدی نظری گل تساوی را دریافت کردند، با گل دقیقه 27 عبدالله حسینی پیش افتاده و در نهایت با همین رجحان 2 بر یک نیمه نخست را به انتها رساندند.

گلی که توسط بیدوف در هجدهمین ثانیه این ملاقات و برای ذوب آهن به ثمر رسید، سومین گل سریع تاریخ لیگ فوتبال ایران و اولین گل سریع این فصل از مسابقات به حساب می آید.

ثانیه های انتهای این نیمه جنجالی شد. داور مسابقه با دادن کارت زرد دوم به مجتبی حقدوست بازیکن ذوب آهن، او را از زمین اخراج کرد. رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن هم در پی اعتراض به تصمیم داور، از نیمکت این تیم اخراج شد.

نکته عجیب دیگر این نیمه، نامشخص بودن زمان برگزاری بود. در حالی که دقیقه شمار تلویزیون نشان می داد 5+45 از زمان بازی گذشته است، اکبریان 4 دقیقه وقت اضافه خاطرنشان کرد اما بعد از گذشت دو دقیقه در سوت انتها مسابقه دمید!

با این شرایط بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند تا آماده برگزاری نیمه دوم رقابت خود شوند. در این نیمه نساجی مازندران با گل ایوب کلانتری که در دقیقه 50 به ثمر رسید کار را به تساوی کشاند اما گل دقیقه 56 میلاد جهانی یاری حال ذوب آهن شد تا این تیم مجدداً پیش افتاده و جریان بازی را در اختیار بگیرد.

بدین ترتیب تیم فوتبال ذوب آهن در حالی که نیمه دوم رقابت با نساجی مازندران را 10 نفره و بدون سرمربی برگزار کرد پیروز به شکست 3 بر 2 این تیم شد.

به گزارش خبرنگاران، پیروزی مقابل نساجی مازندران نخستین برد ذوب آهن در فصل بیستم رقابت های لیگ برتر بود. این تیم در حالی به این برد دست یافت که از مجموع 12 ملاقات گذشته نتیجه 4 بازی را واگذار نموده بود و در 8 ملاقات هم به تساوی رضایت داده بود.

نساجی مازندران هم در حالی متحمل شکست در ملاقات برابر ذوب آن شد که از مجموع 5 ملاقات گذشته خود نتیجه 4 ملاقات را واگذار نموده بود و یک بازی را هم با تساوی تمام نموده بود. این دومین باخت متوالی نساجی با سرمربیگری مجید جلالی محسوب می گردد.

پیش از ملاقات امروز تیم های نساجی و مازندران دو تیم به ترتیب با 9 و 8 امتیاز در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند اما با توجه به نتیجه ثبت شده، ذوب آهن یک رده صعود کرد و جای حریفش را در جدول رده بندی گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1325

به "اولین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پیروزی ذوب آهن با سریعترین گل فصل و دو اخراجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید