ببینید؛ خلاصه ای از الن ویک در فورتنایت به نمایش عایدی

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر برای انتشار الن ویک 2 در اواخر ماه جاری میلادی هیجان زده هستید اما نمی توانید رویدادهای اولین نسخه از این سری را به یاد بیاورید، فورتنایت به یاری شما خواهد آمد. اپیک گیمز (Epic Games) به تازگی یک اپیزود 20 دقیقه ای از الن ویک 1 را در بازی بتل رویال محبوب خود منتشر نموده است که می تواند خاطرات بازی اکشن ماجراحویی رمدی (Remedy) را برای بازیکنان یادآوری کند.

ببینید؛ خلاصه ای از الن ویک در فورتنایت به نمایش عایدی

اولین ماجراجویی الن ویک که در سال 2010 منتشر شد، ماجرای نویسنده ای را دنبال می نماید که به همراه همسرش آلیس در شهر زیبای برایت فالز در شمال غربی اقیانوس آرام تعطیلات خود را می گذرانند. با این حال طولی نمی کشد که همه چیز به هم ریخته و الن در طول شب موجودات شرور را با چراغ قوه خود قلع و غم نموده و رویدادهای بعدی را کشف می نماید.

با توجه به اینکه بیش از ده سال از این بازی می گذرد، بدون شک مرور اتفاقات آن می تواند برای درک بهتر الن ویک 2 مناسب باشد. لازم به ذکر است که در کنار رمدی و اپیک گیمز، استودیوهای Spiral House و Zen Creative نیز روی این اپیزود با عنوان Alan Wake: Flashback کار نموده اند که عناصر اصلی داستانی را که باید قبل از آغاز دنباله در فکر داشته باشید، در بر می گیرد. هرچند اگر در پی جزئیات بیشتر هستید، می توانید نسخه ریمستر بازی را که در اکتبر 2021 منتشر شده، تجربه کنید.

برای تجربه آن بدیهی است که ابتدا باید فورتنایت را روی پلتفرم مورد نظر خود دانلود کنید و سپس از کد جزیره 3426-5561-3374 برای دسترسی به این قسمت بهره ببرید. البته این برای زمانی است که نتوانید آن را از منو پیدا کنید. در این میان به روزرسانی مخصوص هالووین بازی در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت و الن ویک را به عنوان یک اسکین در دسترس بازیکنان قرار می دهد.

بازی الن ویک 2 در 27 اکتبر (5 آبان) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی به صورت کاملا دیجیتالی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1402 بروزرسانی: 1 آبان 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2162

به "ببینید؛ خلاصه ای از الن ویک در فورتنایت به نمایش عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ خلاصه ای از الن ویک در فورتنایت به نمایش عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید