برترین بازی های فوتبال اندروید کدامند؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، فوتبال را می توان پرطرفدارترین ورزش در جهان دانست. این ورزش هواداران بسیار زیادی در جهان دارد و همین موضوع باعث شده که محبوبیت خاصی هم در جهانی گیمینگ داشته باشد. به حدی که شرکت های سازنده بازی از همان ابتدا به فکر ساخت بازی فوتبالی برای دستگاه های مختلف باشند. بنابراین ما شاهد مجموعه های بزرگی مثل فوتبال کلاب الکترونیک آرتز (EA Football Club) یا همان فیفای قدیم هستیم. امروز تصمیم گرفته ایم تا برترین بازی های فوتبال اندروید را برایتان انتخاب و در قالب این مقاله معرفی کنیم.

برترین بازی های فوتبال اندروید کدامند؟

نکته اینجاست که مجموعه های بزرگ فوتبالی برای دستگاه های بزرگ مثل کامپیوتر و کنسول عرضه می شوند. در نتیجه افرادی که این دستگاه ها را ندارند به این بازی ها هم دسترسی نخواهد داشت. پلتفرمی که به شدت در حال رشد بوده و توانست به سرعت کل جهان را فرا بگیرد، پلتفرم موبایل بود. تلفن های هوشمند به سرعت توانستند محبوبیت زیادی پیدا نمایند و در دست هر فردی یک عدد گوشی هوشمند وجود دارد.

در چند سال اخیر ما شاهد پیشرفت بسیار زیاد تلفن های هوشمند بودیم. به حدی که پردازنده های موجود در این دستگاه ها توانایی اجرای برنامه ها و بازی های مختلف را به راحتی دارد. پس طبیعی است که شرکت های سازنده بازی نیز از این پلتفرم استقبال نموده و انواع زیادی از بازی را برای آن منتشر نمایند. یکی از سبک های بازی که در پلتفرم موبایل مورد استقبال نهاده شد؛ سبک ورزشی و فوتبال بود.

حال با توجه به اینکه بازی های زیادی در این سبک وجود دارد، کدام مورد ارزش وقت شما را داشته و تجربه آن لذت بخش است؟ پاسخ این سوال در متن زیر است. در این مقاله ما کوشش کردیم تا برترین بازی های فوتبال اندروید را برای شما انتخاب کنیم تا شما وقت خود را با عناوین دیگر تلف نکنید.

شوت آخر (Final Kick)

شرکت سازنده: Ivanovich Games

سال عرضه: 2020

قیمت: رایگان

بازی شوت آخر یک عنوان ساده فوتبالی است که حس آرکید را به کاربر منتقل می نماید. در این بازی شما همیشه در شرایط پنالتی هستید و باید به سمت دروازه شوت کنید. هدف شما مثل همیشه گل زدن و امتیاز گرفتن است. یکی از استرس زاترین بخش های فوتبال همین فوتبال است که بازی شوت آخر به بهتری نحو آن را طراحی نموده است.

بازی دارای گرفایک خوبی است. از طرفی مسابقات آفلاین هم دارد که شما به صورت دائم احتیاج به اینترنت نداشته باشید. اگر بخواهید هیجان بازی را زیاد کنید می توانید به اینترنت متصل شده و این بازی را به صورت آنلاین تجربه کنید. یکی از نکات جالب و در عین حال مجذوب کننده برای بازی شوت آخر، گیم پلی بسیار ساده آن است. چیزی که باعث شده یادگیری این بازی بسیار آسان شده و تجربه آن لذت بخش باشد.

مدیریت فوتبال 2023 (Football Manager 2023)

شرکت سازنده: Sega Sports Interactive

سال عرضه: 2022

قیمت: 10 دلار

بازی مدیریت فوتبال جزو عناوین قدیمی در این سبک روی پلتفرم موبایل است. شرکت سازنده این بای یعنی سگا کوشش بسیاری نموده تا حس یک مدیر در جهانی فوتبال بودن را به کاربر منتقل کند. مدیریت فوتبال 2023 شباهت های زیادی به عناوین دیگر این مجموعه دارد و به همین علت اگر شما موارد قبلی را هم تجربه کنید تفاوت زیادی نخواهند داشت.

چارچوب بازی ساده است، شما یک تیم از ستارگان جهانی فوتبال ساخته و در لیگ خود پیشرفت می کنید. این بازی در اصل یک شبیه ساز است. در نتیجه شما می توانید تیم خود را مدیریت نموده و شرایط مختلف را تجربه کنید. بازی مدیریت فوتبال در این مدت رشد بسیار زیادی نموده و توانسته به یکی از عناوین بسیار محبوب در جهانی گیمینگ و فوتبال تبدیل گردد. گیم پلی بازی بسیار ساده است و شما بیشتر بازی ها را دیدن می کنید. نقش اصلی شما تصمیم گیری و مدیریت است و همین موضوع بازی را مجذوب کننده نموده است.

هد فوتبال لالیگا 2023 (Head Football by La Liga 2023)

شرکت سازنده: Laliga Nacional de Futbol Profesional

سال عرضه: 2022

قیمت: رایگان

همانطور که از نام بازی تعیین است، بازی هد فوتبال لالیگا به وسیله همین لیگ ساخته شده است. این بازی یک عنوان مجذوب کننده و کوچک در سبک آرکید بوده که شما را مشغول خواهد نمود. در این بازی 2 نفر باهم به رقابت می پردازند. شرح بازی کمی سخت است ولی همین گیم پلی خاص باعث شده که از عناوین دیگر این سبک مجزا باشد.

بازی حالت پینگ پونگ داشته و توپ به طور دائم جابجا می گردد تا یک گل به ثمر برسد. شما می توانید بازیکنان را ارتقاء داده، شوت های خاص یاد گرفته و حتی کرکتر خود را نیز تغییر دهید. گیم پلی بازی در عین خاص بودن بسیار ساده است و کاربران به راحتی می توانند روند کار را یاد بگیرند. شرکت سازنده نیز به طور دائم برای این بازی به روزرسانی عرضه نموده تا فهرست بازیکنان قدیمی نگردد.

لیگ رویایی فوتبال 2023 (Dream League Soccer 2023)

شرکت سازنده: First Touch Games

سال عرضه: 2011

قیمت: رایگان

بازی لیگ رویایی فوتبال از عناوین بسیار قدیمی در پلتفرم موبایل است. عناوین دیگر این مجموعه از پلی استور حذف شدند و در حال حاضر فقط 2023 وجود دارد. بازی لیگ رویایی فوتبال یک عنوان بسیار گسترده و مجذوب کننده است. چیزی که باعث شده طرفداران بسیار زیادی جذب کند. بازی لیگ رویایی شباهت زیادی به مدیریت فوتبال دارد ولی جزئیات بیشتری دارد.

در این بازی شما می توانید یک تیم و یک لیگ را طراحی کنید. سپس تیم های مختلف با هم به رقابت پرداخته و هر فصل یک تیم قهرمان می گردد. شما می توانید تیم منتخب خود را نیز ساخته و با بازیکنان دیگر هم رقابت کنید. نکته جالب اینجاست که در لیگ رویایی فوتبال شما می توانید حتی ورزشگاه هم طراحی کنید. به همین علت است که این بازی به طرز عجیبی گسترده است. در کنار این موارد نزدیک به 4000 بازیکن لایسنس شده در بازی لیگ رویایی فوتبال وجود داشته که باعث می گردد حس واقعی تری به کاربر منتقل گردد.

ای فوتبال 2023 (eFootball PES 2023)

شرکت سازنده: Konami

سال عرضه: 2020

قیمت: رایگان

بازی ای فوتبال نزدیک ترین رقیب فیفا در جهانی گیمینگ است. در گذشته نام این بازی PES بود و شرکت سازنده تصمیم گرفت با تغییر روند تجاری، نام آن را نیز تغییر دهد. بازی ای فوتبال یک شبیه سازی است. مانند بسیاری از عناوین فوتبالی دیگر شما در این بازی باید یک تیم خوب ساخته و آن را مدیریت کنید. برخلاف نسخه اصلی و کنسولی ای فوتبال، که افتضاحی در تاریخ بازی سازی است، نسخه موبایلی ای فوتبال یکی از برترین بازی های فوتبال اندروید محسوب می گردد.

نکته مثبت ای فوتبال این است که تنها به مدیریت ختم نمی گردد. بلکه شما می توانید به طور کامل بازی نموده و با افراد دیگر رقابت کنید. گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و از طرفی گیم پلی آن هم دقیق طراحی شده است. کونامی نیز تمام کوشش خود را نموده تا بازیکنان بیشتری را وارد این بازی کند و به همین علت ما شاهد لایسنس های زیادی برای ای فوتبال هستیم.

فیفا موبایل (FIFA Mobile)

شرکت سازنده: EA Mobile

سال عرضه: 2016

قیمت: رایگان

فیفا موبایل را می توان محبوب ترین بازی فوتبال در پلتفرم موبایل دانست. شرکت سازنده با توجه به سابقه خوبی که در جهانی کنسول ها داشت توانست اعتبار خوبی در جهانی موبایل هم کسب کند. بازی فیفا موبایل یک عنوان کامل و بسیار مجذوب کننده است. تنها مشکل اینجاست که به علت اینکه این بازی تمرکز روی بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) فیفا دارد، شما باید برای خرید کارت هزینه پرداخت کنید.

اگر این مشکل را کنار بگذارید فیفا موبایل یک عنوان کامل و بسیار مجذوب کننده است. نکته اصلی اینجاست که این بازی در کنار عناصر مدیریتی دارای عناصر رقابتی هم هست که آن را به شدت مجذوب کننده نموده است. الکترونیک آرتز نیز به طور دائم فیفا موبایل را به روزرسانی نموده و ارتقاء می دهد. در نتیجه شما همیشه به روز بوده و با تیم های واقعی بازی خواهید کرد. به نوعی می توان گفت که فیفا موبایل عنوان اصلی فوتبال در جهانی گیمینگ است و بازی های دیگر در کوشش هستند تا به آن نزدیک شوند.

مدیریت فوتبال کوین تام (Kevin Toms Football Manager)

شرکت سازنده: Kevin Toms

سال عرضه: 2020

قیمت: 4 دلار

مدیریت فوتبال کون تام یک عنوان شبیه ساز فوتبال بسیار قدیمی است که دوباره برای پلتفرم موبایل عرضه شده است. از لحاظ گرافیکی این بازی تعریفی ندارد ولی همین سادگی آن باعث مجذوب کنندهیتش شده است. ظاهر بازی بسیار ساده بوده و به شکلی است که کاربر باید تیم های مختلف را مدیریت نموده و فوتبال بازی کند.

برخلاف ظاهر مکانیسم بازی بسیار عمیق تر از چیزی است که فکر می کنید. شما باید یک تیم را انتخاب نموده و آن را رشد دهید. به این شکل که باید در مسابقات مختلف شرکت نموده و بازیکن خریداری کنید. حتی باید کوشش کنید ارزش تیم خود را بیشتر نموده تا معاملات سنگین تر هم انجام دهید. این بازی در اصل یک عنوان رترو است که طرفداران بازی های قدیمی قطعاً از تجربه آن لذت خواهند برد.

ستاره نو فوتبال و ستاره نو مدیریت (New Star Soccer and New Star Manager)

شرکت سازنده: Five Aces Publishing

سال عرضه: 2016

قیمت: رایگان

ستاره نو فوتبال و ستاره نو مدیریت دو بازی مختلف از یک شرکت هستند. به همین علت شباهت های زیادی میانن هردو وجود دارد. همینطور اینکه شرکت سازنده پشتیبانی بسیار خوبی از این دو عنوان نموده که باعث شده جایگاه خاصی در این فهرست داشته باشد. بازی ستاره نو فوتبال شما را در جایگاه یک نوجوان 16 ساله می گذارد. کسی که می خواهد یک ستاره در فوتبال شده و رشد کند. شما باید تمام روند کاری او را مدیریت نموده و او را به یک بازیکن قوی تبدیل کنید.

بازی ستاره نو مدیریت در خصوص اداره یک تیم است. به همین علت شما روی یک بازیکن تمرکز نداشته و باید یک تیم کامل را مدیریت کنید. بازی در عین سادگی، بسیار گسترده بوده و موارد پیچیده بسیاری دارد. برای مثال اینکه شما چگونه یک تیم را مدیریت نموده و بازیکن خریداری کنید یا اینکه افراد مختلف را تمرین داده و آن ها را برای بازی بعدی آماده کنید.

رامبل استارز (Rumble Stars)

شرکت سازنده: Frogmind

سال عرضه: 2019

قیمت: رایگان

بازی رامبل استارز یک عنوان نسبتاً نو در این فهرست است. این بازی حالت آرکید داشته و شرکت سازنده کوشش نموده تا یک عنوان شاد طراحی کند. در نتیجه در این بازی رنگ های بسیار به کار رفته و شما کاملاً حس آرکید بودن را دریافت می کنید. برای مثال در بازی رامبل استارز توانایی های عجیب و حیوانات هم حضور دارند تا فوتبال را از همیشه غیرواقعی تر بنمایند.

یکی از نکات مهم بازی رامبل استارز وجود حالت بازیکن علیه بازیکن است. در این شرایط شما با انسان های واقعی رقابت نموده و این بخش نیز به شدت گسترده و جالب است. شما می توانید کاراکتر آنلاین خود را شخصی سازی کنید و روی آن تغییر ایجاد کنید. همینطور اینکه بازی دارای لیگ های مختلف است و حتی دارای بخشی است که شما می توانید استریم افراد دیگر را نیز مشاهده کنید. بازی رامبل استارز واقعا یکی از برترین بازی های فوتبال اندروید است.

سگا پاکت کلاب منیجر (Sega Pocket Club Manager)

شرکت سازنده: Sega

سال عرضه: 2018

قیمت: رایگان

سگا پاکت کلاب منیجر در اصل یک شبیه ساز مدیریت تیم است. بازیکنان بازی را با یک تیم بسیار کوچک و ساده شروع نموده و در کوشش هستند تا آن را قوی نمایند. در ابتدا شما در لیگ های داخلی حضور دارید و پس از آن به لیگ های جهانی کار خود را ارتقاء می دهید. بازی در عین گرافیک عجیب و خاص یک عنوان پیچیده و نسبتاً سخت است.

در این بازی شما باید استعدادهای نو پیدا کنید، به طرفداران خود اهمیت داده و کوشش کنید در بازی ها پیروز شوید. در نتیجه مدیریت چندین بخش با شما است. در کنار آن حالت آنلاین این بازی هم جالب است. شما باید دو تیم را در مقابل هم قرار داده و منتظر نتایج بازی بمانید. بازی دارای بخش های خاص و عجیبی است. مواردی که باعث شده بازی پاکت کلاب منیجر یکی از برترین عناوین فوتبالی باشد.

ستاره فوتبال 2022 (Soccer Star 2022)

شرکت سازنده: Viva Games Studios

سال عرضه: 2022

قیمت: رایگان

بازی ستاره فوتبال 2022 یک عنوان بسیار مجذوب کننده است. با این حال باید توجه کنید که این بازی به طور کامل برای موبایل طراحی شده است. پس محدودیت های خود را دارد. نکته جالب اینجاست که در بازی ستاره فوتبال 2022 محتوای بسیار زیادی برای کاربر وجود دارد و افراد می توانند آیتم های مختلف را در این بازی جمع آوری نمایند. بازی چندان پیچیده نیست. به این معنا که شما به راحتی روی آن تسلط پیدا خواهید کرد.

گرافیک ستاره فوتبال 2022 نیز خوب است. پس شما حس یک عنوان ضعیف را نخواهید داشت. در کنار این موارد بازی یک عنوان بسیار ساده فوتبالی است. همینطور اینکه بازی بیشتر روی بخش آنلاین و بازیکن علیه بازیکن تمرکز داشته ولی بخش آفلاین هم دارد. در نتیجه شما می توانید بدون اینترنت هم از آن لذت ببرید. شرکت سازنده هم پشتیبانی خوبی از این بازی می نماید. به این شکل که بازی سال به سال به روزرسانی شده و بهبودهای زیادی در این مدت دریافت نموده است.

لیگ فوتبال جهانی (World Soccer League)

شرکت سازنده: Mobrix

سال عرضه: 2017

قیمت: رایگان

بازی لیگ فوتبال جهانی آخرین عنوان فهرست و یکی از نادیده گرفته شده ترین عناوین فوتبالی است و به راحتی می توان آن را از برترین بازی های فوتبال اندروید دانست. این بازی از بیشتر بازی های فوتبالی بهتر بوده ولی به مقدار بازی های دیگر مثل فیفا داده نشد. نکته جالب اینجاست که شما در این بازی با یک عنوان فوتبالی کامل روبرو هستید. یعنی تمامی بخش ها از مدیریت تا بازی کردن در آن وجود دارد.

در کنار آن نزدیک به 120 تیم و 2000 بازیکن مختلف هم در حضور دارند. در کنار این موارد بازی لیگ فوتبال جهانی دارای 4 حالت مختلف بازی در کنار پشتیبانی از 15 زبان مختلف است. مکانیک کلی بازی بسیار ساده است. در نتیجه کاربران به راحتی می توانند روی آن تسلط پیدا نمایند. همینطور اینکه گرافیک آن بهتر از بسیاری از عناوین این فهرست است. بازی به طور کلی رایگان است ولی شما برای دریافت بعضی موارد بازی هزینه پرداخت کنید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2144

به "برترین بازی های فوتبال اندروید کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بازی های فوتبال اندروید کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید