برخورد با واحدهای صنفی غیرمجازی که پس از تعطیلات نوروزی فعالیتشان را شروع کردند

به گزارش مجله پیامک مسعود، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا گفت: پس از سرانجام تعطیلات نوروزی بعضی از واحدهای صنفی با تصور اینکه می توانند فعالیت داشته باشند، کار خود را شروع کردند که با آنها برخورد شده و می گردد.

برخورد با واحدهای صنفی غیرمجازی که پس از تعطیلات نوروزی فعالیتشان را شروع کردند

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ صادق رضادوست درباره نحوه فعالیت واحدهای صنفی تا خاتمه فروردین ماه، گفت: ممنوعیت فعالیت برای آن دسته از واحدهای صنفی که برحسب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز به فعالیت نیستند، کماکان به قوت خود باقی است.

وی به فعالیت بعضی از واحدهای صنفی مجاز در استان ها از 23 فروردین ماه اشاره نمود و گفت: فعالیت واحدهای صنفی در تهران از 30 فروردین ماه، ابلاغ می گردد. پس از خاتمه تعطیلات نوروزی بعضی از واحدهای صنفی با تصور اینکه می توانند فعالیت داشته باشند، کار خود را شروع کردند که با آنها برخورد شده و می گردد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا با تاکید بر اینکه نظارت پلیس برنحوه فعالیت واحدهای صنفی استمرار دارد، گفت: ابلاغیه دستور العمل ستادملی مقابله با کرونا در مورد نحوه فعالیت واحدهای صنفی کماکان به قوت خود باقی است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضادوست از واحدهای صنفی خواست ضمن رعایت دستورالعمل های ابلاغی با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوانیم فضای مقابله با ویروس کرونا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 810

به "برخورد با واحدهای صنفی غیرمجازی که پس از تعطیلات نوروزی فعالیتشان را شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با واحدهای صنفی غیرمجازی که پس از تعطیلات نوروزی فعالیتشان را شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید