بنیاد مسکن، 54 هزار واحد مسکونی مازندران را بازسازی کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اثرات مثبت ایجاد حساب100 امام در بنیاد مسکن، گفت: این نهاد با بهره گیری از اعتبارات حساب 100 امام توانست تا به امروز 54 هزار واحد مسکونی استان را بازسازی و نوسازی کند.

بنیاد مسکن، 54 هزار واحد مسکونی مازندران را بازسازی کرد

جهت دریافت خدمات اجرای باغ بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سید مجید هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال 58 به دستور امام خمینی به منظور تامین مسکن محرومان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: به واسطه توانمندی هایی که در عرصه سازندگی از خود بروز داد ماموریت های متعددی نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، صدور سند مالکیت در شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر و صدور مالکیت در روستاها از مهم ترین برنامه هایی است که به بنیاد مسکن سپرده شده است.

هاشمی خاطر نشان کرد: در 700 روستای مازندران، فاز اجرایی عملیات بهسازی بنیاد مسکن اجرا شده است.

وی اعلام کرد: در مازندران تا به امروز بیش از 124 هزار واحد مسکن روستایی احداث شده و بیش از 54 هزار واحد مسکن شهری و روستایی که آسیب دیده، بازسازی شدند.

هاشمی توضیح داد: سند مالکیت واحدهای مسکن بیش از 230 هزار خانوار روستایی و شهری صادر شده و بیش از 54 هزار واحد مسکن روستایی و شهری هم که در اثر حوادث غیر مترقبه آسیب دیده اند بازسازی شدند.

وی از مهم ترین برنامه های سال 93 را تکمیل عملیات ساختمانی طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت عنوان نمود.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 773

به "بنیاد مسکن، 54 هزار واحد مسکونی مازندران را بازسازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد مسکن، 54 هزار واحد مسکونی مازندران را بازسازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید