بهاره رهنما : وام کوچک 400 میلیونی را با گریه گرفتم

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران:صحبت های عجیب بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی درباره وام گرفتنش از بانک باعث شد باز جنجال به پا گردد چرا که خیلی ها لنگ گرفتن وام 70 میلیونی ودیغه مسکن هستند و بهاره وام 400 میلیونی آن هم در گذشته که ارزش بیشتری نسبت به امروز داشت را کوچک می داند.

بهاره رهنما : وام کوچک 400 میلیونی را با گریه گرفتم

بهاره رهنما می گوید یک وام کوچیک 400 میلیونی گرفته ام از بانک که برای دادنش خیلی بهم سخت گرفتند با اینکه رقم پایینی بود.نکته جالب اینجاست که بهاره رهنما نمی دانند به مردم عادی بعد از یک سال 20 میلیون وام را به چه دردسرهایی می دهند که به 400 میلیون وام می گویند کوچیک. بهاره رهنما می گوید برای گرفتن این وام اونقدر بهم سخت گرفتن که گریه کردم! بهاره رهنما این روزها به ترکیه سفر نموده و ویدیوهایی از خودش منتشر نموده که مثل همواره حاشیه ساز بوده است. اما ویدیو اصلی که اوج حاشیه های بهاره رهنما بوده صحبت او درباره کار کردنش و زحمت های که کشیده و باعث پولدار شدنش شده است بود که با واکنش منفی ایرانی ها روبرو شد البته ویدیوهایی از او در حال بستنی خوردن و ... منتشر شده که حاشیه هایی را به همراه داشته است.

یکی از جنجالی ترین حاشیه های زندگی بهاره رهنما ازدواج با با فردی پولدار بود که حاشیه های زیادی داشت. ولی بهاره رهنما درباره شرایط اقتصادی حاجی صحبت عجیبی را در یک مصاحبه نموده است : بهاره رهنما در واکنش به اینکه می گویند به علت پولدار بودن حاجی با او ازدواج نموده است می گوید که موقع ازدواج از حاجی پولدارتر بوده و حاجی مسائل اقتصادی زیادی داشته است. البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است، التبه این صحبت را نمی توان درست یا غلط پنداشت چرا که قطعا هیچ کس ادعا نمی نماید بهاره رهنما پولدارترین شخص ایران است چرا که افراد ثروتمند زیادی هستند ولی قطعا او عایدی بسیار زیادی از مجموعه کلینیک های زیبایی و تبلیغات اینستاگرامی اش دارد.

برج جنجالی بهاره رهنما در زعفرانیه

بهاره رهنما در یک ویدیو بیان کرد که در زعفرانیه برج خریده و به علت یک سری مسائل فنی از آن راضی نیست ! التبه مدتی بعد هم از خانه او سرقت شد و طلاهای او را به سرقت بردند. بهاره رهنما عایدی بسیار زیادی از پیج اینستاگرامی خود کسب می نماید و فعال ترین بازیگر ایرانی برای تبلیغات است. یکی از انتقادهایی که به این رفتار او می گردد این است که از تبلیغ هیچ چیزی ترسی ندارد، یعنی از لیزینگ های خودرو و ساختمان گرفته تا مغازه های فروش غذای سگ و گربه را تبلیغ می نماید و هیچ استاندارد خاصی ندارد (همچون چهره های مشهور ایرانی مثل نوید محمدزاده و سیروان خسروی که فقط با برندهای مشهور کار می نمایند)

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1779

به "بهاره رهنما : وام کوچک 400 میلیونی را با گریه گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما : وام کوچک 400 میلیونی را با گریه گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید