طراحی سایت: برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگرچه تغییر و طراحی دکوراسیون یک رشته علمی است اما برای انجام کارهای کوچک و نه چندان مهم هم نیازی به تحصیل در این رشته نیست. با این حال طراحی دکوراسیون مسئله نسبتا پیچیده ای به نظر می رسد که بخش عظیمی از دشواری های آن به طرح های احتمالی بازمی شود. جایی که تصویر دقیقی از طرح مورد علاقه یا دکوراسیون مورد نیازتان ندارید و می خواهید پیش از اجرای آن، یک تصویر فرضی از آن داشته باشید. در چنین شرایطی، سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه از راه می رسند.

طراحی سایت: برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

با کمک سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه، فرصت آن فراهم است تا هر طرحی که برای دکوراسیون خانه یا محل کارتان را دارید را ابتدا به صورت مجازی آنالیز کنید و سپس آن را به کار بگیرید. با خبرنگاران زندگی همراه باشید تا برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه را آنالیز کنید.

Planner 5D

یکی از برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه و محل که بدون هیچ شک و تردیدی ابزارهای بسکمک را برای کاربران تدارک دیده است. با کمک این سایت می توانید از صفر تا صد خانه یا محل کار را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، طراحی کنید و سپس طرح نهایی را آنالیز کنید. از معماری پنجره ها و پله ها تا وسایل درون خانه؛ همه آن چه در طراحی خانه به آن احتیاج دارید در سایت Planner 5D در دسترس است. این سرویس از اپلیکیشن های اندروید و آی اواس هم پشتیبانی می نماید که کیفیت بهتری دارند.

Ikea Home Planner

دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار دغدغه مهمی برای بسکمک از افراد به نظر می رسد. یکی از مهم ترین برندهای تولیدکننده محصولات و ملزومات داخلی که در سطح جهان شناخته شده است، این ابزار را ساخته که به صورت ویژه ای روی دکوراسیون داخلی تمرکز نموده و به شما این فرصت را می دهد تا با دقت بیشتری وسایل مورد احتیاج و اجسام داخلی دکوراسیون خانه یا محل کار خود را انتخاب کنید. ابزارهایی که این سرویس به شما ارائه می دهد، در میان همه ابزارهای طراحی آنلاین دکوراسیون خانه متمایز به نظر می رسد.

در این باره بخوانید:

چگونه تاریخچه فعالیت های خود را در گوگل ببینیم و حذف کنیم؟

نحوه تمیز کردن وسایل الکترونیکی؛ از هدفون تا صفحه کلید

چگونه سرعت لپ تاپ را افزایش دهیم؟

Ikea Kitchen Planner

یکی دیگر از ابزارهای برند شناخته شده لوازم دکوراتیو و ملزومات داخلی خانه که این بار تمرکزش را روی طراحی آشپزخانه قرار داده است. با کمک این سایت می توانید طراحی دقیقی از آشپزخانه مورداحتیاج خود داشته باشید. از رنگ کابینت ها تا محل قرارگیری گاز و یخچال و حتی شکل دستگیره ها؛ همه چیز در این سایت آماده شده تا پیش از اجرای طرح موردعلاقه تان در آشپزخانه آن را آنالیز کنید.

Autodesk Homestyler

این سرویس آنلاین طراحی که به وسیله سازنده نرم افزارهای شناخته شده ای مانند AutoCAD, REVIT و 3ds Studio Max توسعه پیدا نموده شاید حرفه ای ترین ابزار طراحی دکوراسیون آنلاین خانه باشد. یک مجموعه کامل و حرفه ای از همه آن چه برای طراحی دکوراسیون خانه احتیاج دارید. البته که Autodesk Homestyler از امکانات اولیه هم فراتر می رود و شرایط طراحی خانه و ساختمان را هم برای شما فراهم می نماید. این ابزار، یکی از ابزارهای موردعلاقه طراحان دکوراسیون داخلی است. بنابراین اگر دوست دارید در طراحی دکوراسیون تخصص بیشتری پیدا کنید، شاید این سایت یک ابزار کامل و بی نظیر باشد.

Floor Planner

این سرویس آنلاین که تمرکزش را به شکل ویژه ای روی دفاتر کاری قرار داده در طراحی دکوراسیون داخلی محل کار یک کمک رسان طلایی است. با این حال برای استفاده از سرویس آنلاین Floor Planner باید در سایت آن ثبت نام کنید. از قلم نیاندازید که بخشی از امکانات سایت هم به صورت پولی عرضه شده اند. بنابراین می توانید با ارتقای حساب کاربری خود از امکانات بیشتری بهره ببرید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1680

به "طراحی سایت: برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برترین سایت های طراحی آنلاین دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید