برترین مکان های جهان برای سفرهای زمستانی را بشناسیم

به گزارش مجله پیامک مسعود، زمستان یکی از زیباترین فصول سال است که جاذبه های بسیاری برای مردم به همراه دارد. علاوه بر هوای دل انگیز، بارش برف هم به زیبایی های زمستان می افزاید. بعلاوه زمستان فصل تعطیلات بسیاری از کشورهای نیمکره شمالی است و مردم هم تمایل زیادی به سفر در این فصل دارند. تفریحات و ورزش های زمستانی چیزهایی نیستند که بتوان از آن ها چشم پوشی کرد به همین علت بسیاری از گردشگران و مسافران زمستانی این نوع از تفریحات را در لیست سفر خود لحاظ می نمایند. نقاط بسیاری در جهان وجود دارند که می توان تعطیلات زمستانی فوق العاده ای را در آن ها گذراند. سفرهای زمستانی یکی از چیزهایی است که علاقمندان زیادی در جهان دارد. در این مقاله با گلچین این منطقه ها، برترین جاهایی که می توانید در زمستان به آن­ها سفر کنید را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

برترین مکان های جهان برای سفرهای زمستانی را بشناسیم

وال دِلِسِر، فرانسه

یکی از برترین نقاط جهان برای ورزش های زمستانی در امسال کشور فرانسه است. این کشور با داشتن صدها اقامتگاه زمستانی برای لذت بردن از زمستان و برف به یکی از مقاصد مهم گردشگر ها برای انجام ورزش ها و تفریحات زمستانی در سال 2018 تبدیل خواهد شد. اقامتگاه وال دِلِسِر یکی از مهم ترین مکان هایی است که گردشگر ها می توانند در آن به اسکی و تفریحات زمستانی بپردازند. این اقامتگاه پیست اسکی به طول 300 کیلومتر دارد و از این منظر در کل اروپا بی نظیر است. حقایق جالب در خصوص برف

ویستلر، کانادا

یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری جهان به منظور انجام ورزش ها و تفریحات زمستانی کشور کانادا است. این کشور به علت اقلیم خاصی که دارد در بیشتر اوقات سال سرد است و برف زیادی به صورت سالیانه در آن می بارد. این موضوع کانادا را به بهشت گردشگری زمستانی و ورزش های زمستانی تبدیل نموده است. اقامتگاه و پیست اسکی ویستلر در غرب استان بریتیش کلمبیا واقع شده است و در میان اهالی ورزش زمستانی معروفیت فراوانی دارد. فصل زمستان

سنت آنتون، اتریش

کشور اتریش یکی از مرتفع ترین سرزمین های جهان است. مساحت زیادی از این کشور از کوهستان های مرتفع و مشهور آلپ پوشیده شده است. از این منظر اتریش برای گذران تعطیلات زمستانی و انجام ورزش های مخصوص این فصل بسیار مناسب است. سالیانه گردشگران زیادی برای سپری تعطیلات زمستانی به هتل ها و اقامتگاه های زمستانی این کشور می آیند. پیست اسکی سنت آنتون یکی از برترین و حرفه ای ترین مکان ها در نوع خود است.

لِوی، فنلاند

یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه های زمستانی جهان که در سال های 2013 و 2014 رتبه بسیار خوبی را در میان مکان های مشابه خود کسب نموده لِوی در فنلاند است. این اقامتگاه تفریحات و ورزش های زمستانی متعددی را در اختیار مشتاقان این فعالیت ها قرار می دهند و تنها یک پیست اسکی نیست. به طور کلی در فنلاند گردشگاه های زمستانی زیادی وجود دارند که یکی از برترین های آن ها لِوی است. ماه فوریه برترین زمان برای سفر به این نقطه از جهان به شمار میرود. اگر قصد سفر در آینده نزدیک را دارید می توانید فنلاند را برای سفرهای زمستانی خود انتخاب کنید.

بانسکو، بلغارستان

شاید وجود نام بلغارستان در این لیست کمی عجیب باشد اما باید بگوییم که این کشور یکی از برترین اقامتگاه های زمستانی را دارد. این مکان بانسکو نام دارد. امکانات موجود در بانسکو به حدی متنوع و فراوان است که سالیانه گردشگر های زیادی به آن می آیند و پول زیادی را در این مکان هزینه می کنند. البته بانسکو تنها به ارزش تفریحی خلاصه نمی گردد و دارای ارزش های تاریخی هم هست. این مکان در بلغارستان بسیار قدیمی است. سالیان دراز است که گردشگران به بانسکو سفر می کنند تا لحظات خوب و خوشی را برای خود فراهم کنند. بلغارستان یکی از کشورهایی است که برای انجام سفرهای زمستانی گزینه ای عالی به تعداد می آید.

شاید این لیست بسیار کوچک و مختصر باشد، اما بدون شک شما را در انتخاب برترین مکان ها برای گذران تعطیلات زمستانی کمک خواهد نمود.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1626

به "برترین مکان های جهان برای سفرهای زمستانی را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های جهان برای سفرهای زمستانی را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید