بوی جوی مولیان و بهار هنرمندان در نگارخانه شفق

به گزارش مجله پیامک مسعود، صدای قدم های نوروز کم کم شنیده می گردد. این را تب و تابی که سراسر مرکز را در برگرفته و رنگ و بویی عیدانه ای که همه برنامه های نهادها و سازمان های مختلف به خود گرفته، می گوید. فرهنگسرای خانواده هم بیکار ننشسته و نمایشگاهی برگرفته از شعر رودکی برگزار نموده که کاملاً حال و هوای بهاری دارد.

بوی جوی مولیان و بهار هنرمندان در نگارخانه شفق

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه گروهی بوی جوی مولیان شامل عکس، خوشنویسی و تذهیب از امروز، شنبه 20 اسفندماه، در فرهنگسرای خانواده برگزار شده است.

رویا فتحی مدیر فرهنگسرای خانواده با اعلام اینکه بیان احساس متفاوت هنرمندان در تلطیف جامعه و نشان دادن جنبه های زیبایی شناختی زندگی امروز، دنیا طبیعت و بوی خوش نوروز از اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: در این نمایشگاه که تا 24 اسفندماه از ساعت 10 تا 18 در نگارخانه شفق برپاست، آثار هستی آقایی، نغمه آهنیان، الهام استادی، حامد اسماعیلی، صبا امیری، بهار بهزادی، مریم پورمطهر، سمانه تاتینا، و... به نمایش گذاشته شده است.

علاقه مندان برای بازید از آثار نمایشگاه گروهی بوی جوی مولیان به نشانی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان بیست ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2086

به "بوی جوی مولیان و بهار هنرمندان در نگارخانه شفق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوی جوی مولیان و بهار هنرمندان در نگارخانه شفق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید