تجربه پرواز در کافه-هواپیماهای تایلند

به گزارش مجله پیامک مسعود، با محدودیت های سفر کردن که از نتایج شیوع ویروس کروناست، خیلی ها دلتنگ پرواز هستند. بعضی با ایده های جالب، جدید یا قدیمی توانسته اند پاسخ و جایگزینی برای مردم پیدا نمایند.

تجربه پرواز در کافه-هواپیماهای تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش یورونیوز؛ از جمله این جایگزین ها می توان از کافه هواپیما نام برد، نوعی کافی شاپ یا رستوران که از آغاز دوران کووید19 در تایلند در چند شهر محبوبیت روزافزونی پیدا نموده است.

یکی از این کافه های عجیب در ساحل شهر بندری و توریستی پاتایا پذیرای مشتریان است. این هواپیما کافه در اصل یک هواپیمای مسافربری بازنشسته است که دوباره به این شکل به کار گرفته شده است.

در این کافه، مشتریان با تهیه بلیط هایی شبیه بلیط هواپیما می توانند در بخش درجه یک هواپیما بنشینند و از نوشیدنی ها و خوراکی های کافه بهره مند شوند. آنها می توانند به کابین هواپیما مراجعه نمایند و برای دقایقی نقش خلبان را بازی نمایند. مشتریان همچنین می توانند از کل هواپیما بازدید بنمایند و از توضیحات فنی خدمه برخوردار شوند.

شرکت هواپیمایی تایلند نیز در ساختمان های مرکزی خود در بانکوک یک رستوران-هواپیما راه اندازی نموده که در آن مشتریان می توانند غذاهای محبوبشان را در ظروف مخصوص پرواز میل نمایند. البته به گفته مشتریان، آنها بیشتر برای حس در هواپیما بودن به این رستوران مراجعه می نمایند.

برای بسیاری از مشتریان این کافه هواپیماها، این مکان ها امکان بازسازی ذهنی تجربه سفر را فراهم می نمایند و تایلندی ها که چندین ماه است با محدودیت های سفر ناشی از شیوع کرونا مواجهند، این مسئله را از دلایل محبوبیت این کافه های ویژه می دانند.

تایلند پس از چین از اولین کشورهایی بود که در آنها موارد ابتلا به ویروس کرونا کشف شد. و از آن موقع تا کنون محدودیت های سنگین مسافرتی در این کشور اجرا می گردد. امکان رفت و آمد تنها با تعداد محدودی از کشورها که آمار ابتلا به کووید 19 پایینی دارند وجود دارد. بر اساس آمار رسمی تا کنون 3400 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 58 نفر نیز جان باخته اند.

بعلاوه محدودیت های ناشی از کووید19 در تایلند کاهش شدید گردشگری در این کشور را در پی داشته است. این در حالی است که گردشگری از منابع مهم درآمد تایلند است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 996

به "تجربه پرواز در کافه-هواپیماهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه پرواز در کافه-هواپیماهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید