تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 5 ستاره مونتین در بانکوک

به گزارش مجله پیامک مسعود، هتل مونتین بانکوک Montien Hotel بانکوک

این هتل 5 ستاره، به جاذبه های محلی مانند مرکز خرید MBK و سیام پاراگون بسیار نزدیک است. هتل مونتین بانکوک در مرکز سیلوم ودر 320 متری ایستگاه متروی سام یان واقع شده است. این هتل با باغ های فراوانی احاطه شده و دارای یک استخر در فضای باز و یک باشگاه ورزشی است. فرودگاه بانکوک در 23 کیلومتر این اقامتگاه واقع شده است. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل مونتین بانکوک را با هم مروری کنیم.

تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 5 ستاره مونتین در بانکوک

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • خدمات رفاهی هتل مونتین بانکوک

خدمات تفریح و خانوادگی هتل مانند نگهداری از بچه ها در دسترستان است. اگر بخواهید از خدمات نظافتی مانند اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی استفاده کنید باید هزینه جداگانه ای بپردازید. پارکینگ رایگان محافظت شده در ساختمان هتل، وجود دارد و نیازی به رزرو پارکینگ ندارید. ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقل، در اختیار شما مهمانان قرار خواهد گرفت. می توانید حتی از خود هتل، ماشین کرایه کنید. ورود به هتل مونتین بانکوک، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

انبار چمدان، صندوق امانات و تبدیل ارز،آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها و فضایی برای افراد سیگاریاز دیگر امکانات رفاهی این هتل است. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در فضای عمومی هتل همواره در دسترس است و خدمات ویژه ای برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر مهیا شده است. می توانید جلسات اداری و دیدار های کاری خود را در اتاق هایی که برای این منظور طراحی شده اند، برگزار کنید و از امکانات مرکز تجاری و فکس و فتوکپی رایگان استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ژاپنی و تایلندی صحبت می نمایند.

  • امکانات تفریحی هتل مونتین بانکوک

شما مهمانان این هتل می توانید در مرکز تناسب اندام آن، ورزش نمایند و یا به یک سفر یک روزه در اطراف بانکوک بروید. این سفر را باید از میز پذیرش و میز تور هتل مونتین بانکوک بخواهید. سری به استخر شنای هتل بزنید یا در سونا استراحت کنید. یک استخر رو باز هم در این هتل وجود دارد که می تواند مقصد بعدی شما در هتل باشد یا اگر خواستید در باغ قدم بزنید. آرایشگاه مکان محبوب بسیاری از خانم ها در این هتل است.

کافی شاپ شبانه روزی هتل، به نام رونتون Ruenton ، غذاهای بین المللی را تهیه می نماید، در حالیکه رستوران مونتی منویی از غذاهای اروپایی را ارائه می دهد. دیگر گزینه های ناهارخوری شامل رستوران چینی، یک نانوایی و 2 سالن است.

  • امکانات اتاق هایهتل مونتین بانکوک

اتاق های هتل همه تهویه مطبوع دارند و با نمایی داخلی به سبک تایلندی و با مبلمانی گرم طراحی شده اند. این اتاق ها مجهز به تلویزیون کابلی، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، و دستگاه محافظ دود می باشند. اگر خواستید می توانید با استفاده از امکانات اتوکشی و دستگاه پرس شلواری که درون اتاق ها قرار داده شده است لباس های خود را اتو بکشید. فضای نشیمن مجزایی در نظر گرفته شده که کف فرش شده ای دارد و می توانید در آن به استراحت نیمروزی بپردازید. حمام اختصاصی با یک وان حمام، دوش، سشوار، دمپایی، حوله دست و صورت، حوله لباسی، وسایل آرایشی- بهداشتی و وان حمامی با گردش آب دارند.

برای نوزادان زیر دو سال، بسته به اتاقی که انتخاب می کنید ممکن است تخت نوزاد شامل مبلغ اضافی گردد و برای کودک 3 تا 12 سال، باید تخت اضافی درخواست گردد.

برای رزرو اتاق در هتل مونتین بانکوک، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می باشد:

  • اتاق دولوکس: با مساحت 56 مترمربع است که دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوپریر: با مساحت 32 مترمربع است که دو تخت دو نفره نیمه یا یک تخت دو نفره دارد.
  • اتاق دولوکس سینگل: با مساحت 56 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش دارد.
  • اتاق سوپریر سینگل: با مساحت 32 مترمربع است که یک تخت دو نفره کینگ به همراه دوش و وان حمام دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف شهر بانکوک

  • فاصله تا ایستگاه قطار سالا دائنگ: 400 متر است که با 7 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا ایستگاه مترو سیلوم: 650 متر است که با 12 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه خواهید رسید.
  • فاصله تا میدان چمچوری: 300 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این میدان خواهید رسید.
  • فاصله تا پتپونگ: 200 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این مکان خواهید رسید.
  • فاصله تا زندگی شبانه سیلوم: 300 متر است که با 4 دقیقه پیاده روی به این میدان خواهید رسید.
  • فاصله تا سیلوم سوی4 و سیلوم سوی 2: حدود 500 متر است که با 8 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید.
  • فاصله تا مرکز خرید ام بی کا: 1.4 کیلومتر است که با 23 دقیقه پیاده روی به این مکان ها خواهید رسید. با تاکسی 10 دقیقه در راه خواهید بود و اگر با اتوبوسکه در ایستگاه سالا دائنگ سوار شده اید بروید 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا خیابان سوی کابوی: 3.3 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید یک ربع و اگر با اتوبوس بروید 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ستون شهر بانکوک: 4.7 کیلومتر است که اگر با ماشین بروید 25 دقیقه و اگر با اتوبوس بروید یک ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا کاخ گرند و جاده : 4.8 کیلومتر است که با ماشین 20 دقیقه تا این مکان، در راه خواهید بود. اگر می خواهید با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس به این مکان بروید چیزی در حدود یک ساعت در راه خواهید بود.
  • فاصله تا سافاری ورلد: 8 کیلومتر است که با ماشین طی این راستا 50 دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله تا پارک لومپینی: 800 متر است که با ماشین حدود 2 دقیقه و پیاده در عرض 8 دقیقه به پارک خواهید رسید.
  • فاصله تا زندگی دریایی دنیا اقیانوسی بانکوک: 2.8 کیلومتر است که با ماشین حدود 10 دقیقه و با حمل و نقل عمومی مانند مترو حدود 18 دقیقه در راه خواهید بود. با 35 دقیقه پیاده روی هم می توانید به این مکان بروید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی دون موانگ: 21.9 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 32 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی سووارنابهامی: 24.2 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل مونتین بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

تایلند، کرانگ تپ ماها ناخون 10500، خت بنگ راک، خوائنگ سی فرایا، 54 تانون سوراوونگ

54 Thanon Surawong, Khwaeng Si Phraya, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500, Thailand

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 5 ستاره مونتین در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: معرفی هتل 5 ستاره مونتین در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید