تقدیر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران

به گزارش مجله پیامک مسعود، فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد مثبت فدراسیون تنیس روی میز ایران تقدیر کردند.

تقدیر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، توماس ویکرد رئیس فدراسیون دنیای و تونی یو دبیرکل کنفدراسیون آسیا طی نامه های جداگانه ای از عملکرد مثبت فدراسیون تنیس روی میز ایران را از سال 2016 تا به امروز تقدیر کردند.

رئیس فدراسیون دنیای تنیس روی میز در نامه خود به موفقیت های تنیس روی میز ایران در بخش های مختلف اشاره نموده است که صعود تیم بانوان به دسته دوم دنیا، کسب سه سهمیه المپیک ریو، کسب دو مدال دنیای هوپس، صعود تیم ملی بزرگسالان آقایان به دسته یک دنیا، دو مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان پسر آسیا، دو مدال طلای تیمی و دو نفره نوجوانان دنیا و رنکینگ یک زیر 21 سال، دوم جوانان و پنجم نوجوانان دنیا توسط بازیکنان دنیا از جمله آنهاست.

توماس ویکرد در ادامه نامه به کسب بیش از 130 مدال مختلف در رویدادهای بین المللی و تعداد 5 داور بلوبج توسط فدراسیون تنیس روی میز ایران اشاره نموده است.

در نامه دیگر، تونی یو، دبیر کل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا از کسب موفقیت های بازیکنان ایران در میادین بین المللی به عنوان یک کشور آسیایی تشکر و قدردانی کرد. او در این نامه به برگزاری دوره های سطح یک و دو مربیگری و کلاس های بین المللی داوری در ایران اشاره نمود و از ارتقای مربیان و داوران ایرانی ابراز خوشنودی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1065

به "تقدیر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا از عملکرد فدراسیون تنیس روی میز ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید