توضیحات دادسرای مشهد درباره ماجرای پارک ملت و دعوت از تهیه کنندگان کلیپ

به گزارش مجله پیامک مسعود، جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در امور فضای مجازی گفت: موضوع احضار تهیه کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و این افراد صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع دعوت شده اند.

توضیحات دادسرای مشهد درباره ماجرای پارک ملت و دعوت از تهیه کنندگان کلیپ

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، مهدی حقدادی اظهار کرد: موضوع احضار تهیه کنندگان کلیپ یک دختر مشهدی در پارک ملت صحت ندارد و این افراد صرفا جهت بررسی ابعاد موضوع دعوت شده اند.

جانشین معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اشاره به انتشار کلیپی با موضوع خشونت کلامی علیه زنان اضافه نمود: پس از نشر فیلم در فضای مجازی و واکنش هایی که در پی داشت، موضوع در دستور کار بررسی دادستانی قرار گرفت و تهیه کنندگان ویدئو صبح امروز برای ادای توضیح دعوت شدند.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد برخی تهیه کلیپ ها برای بیان بخشی از معضلات اجتماعی صورت می گیرد که البته تهیه کنندگان باید با رعایت تمامی ملاحظات و ضوابط موجود در این زمینه اقدام کنند به نحوی که موجبات سوء برداشت را فراهم نکند.

حقدادی بیان کرد: در خصوص معرفی و بیان معضلات فرهنگی و اجتماعی هم نیاز به یکسری هدایت و هدایت هایی داشتند که با هماهنگی دستگاه های دیگر، به نهادهای متولی امر فرهنگی معرفی شدند تا در هنگام تهیه کلیپ ها، هدایت های لازم را کسب کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1333

به "توضیحات دادسرای مشهد درباره ماجرای پارک ملت و دعوت از تهیه کنندگان کلیپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات دادسرای مشهد درباره ماجرای پارک ملت و دعوت از تهیه کنندگان کلیپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید