تکلیف مهدی طارمی با پورتو معین شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و وارد چهارمین سال حضورش در این تیم خواهد شد.

تکلیف مهدی طارمی با پورتو معین شد

طارمی در سه فصل اخیر یکی از مهره های کلیدی پورتو بوده و با گل ها و پاس گل هایش موفقیت این تیم را به ارمغان آورده است. طارمی در فصلی که اخیراً به انتها رسید 22 گل برای پورتو در لیگ پرتغال به ثمر رساند و عنوان آقای گلی را هم از آن خود کرد.

در حالی که پورتو می تواند از فرصت جابجایی تابستانی برای فروش طارمی و درآمدزایی استفاده کند، اما ظاهراً مدیران و سرمربی این باشگاه همچنان قصد دارند مهاجم 30 ساله خود را حفظ نمایند.

روزنامه رکورد پرتغال این خبر را اظهار داشت و مدعی شد طارمی تنها در صورتی پورتو را ترک می نماید که پیشنهاد بزرگ و وسوسه انگیزی برسد که رد کردن آن امکانپذیر نباشد.

طارمی در حال حاضر در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و تا به امروز به درخواست های پورتو برای تمدید بیشتر قراردادش پاسخ مثبت نداده است. از سوی دیگر گفته می گردد برخی از باشگاه های اروپایی خواستار طارمی هستند، ولی هنوز معین نیست که آیا مهاجم 30 ساله ایران در نهایت چهارمین فصل متوالی حضورش در پورتو را تجربه خواهد نمود یا نه.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2123

به "تکلیف مهدی طارمی با پورتو معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف مهدی طارمی با پورتو معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید