اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی، فعلا فقط بلیت بازی های جام جهانی را خریداری کنید!

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران : وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اولین اطلاعیه خود درباره جام جهانی 2022 قطر منتشر کرد.

به گزارش توریسم آنلاین به نقل از وزارت میراث فرهنگی در متن این اطلاعیه آمده است: نظر به اینکه در روزهای اخیر در فضاهای حقیقی و مجازی، تبلیغات مربوط به برگزاری و فروش تورهای جام جهانی فوتبال در حال توسعه است، به اطلاع می رساند با توجه به عدم اختصاص پرواز یا فروش اقامت هتل ها در قطر و یا هماهنگی راهنماها ، هموطنان عزیز در این مرحله صرفاً می توانند نسبت به خرید بلیط بازی ها اقدام نمایند؛ البته فرآیند خرید بلیط بازی ها نیز اعم از بازی های تیم ملی ایران یا سایر کشورها به وسیله فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی و ثبت نام می گردد.

اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی، فعلا فقط بلیت بازی های جام جهانی را خریداری کنید!

بنابراین لازم است هموطنان عزیز قبل از هر گونه اقدام برای خرید بسته سفر (تور) به مقصد قطر به موارد ذیل توجه نمایند:

اطمینان از مجاز و معتبر بودن فروشنده و مجری بسته سفر (تور مسافرتی) با مشاهده مجوز دفتر خدمات مسافرتی و در صورت احتیاج استعلام اعتبار آن به وسیله آدرس الکترونیکی https://www.visitiran.ir/fa/facilityList/agency یا تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها.

ضرورت عقد قرارداد و دریافت نسخه معتبر قرارداد ممهور و امضا شده به وسیله مقام مجاز دفتر خدمات مسافرتی (مجری تور)

پرهیز از واریز هرگونه وجه به حساب واسطه ها و اشخاص متفرقه و فاقد سمت مجاز

توجه به قوانین فیفا که از سایت رسمی فیفا به آدرس https://www.fifa.com قابل دسترسی است.

توجه به اطلاعیه های صادره از مراجع رسمی داخلی از جمله فدراسیون فوتبال به آدرس http://ffiri.ir

اطلاعیه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متعاقباً به وسیله روابط عمومی و از درگاه اینترنتی وزارت اعلام خواهد شد.

بیست ودومین دورهٔ جام دنیای فوتبال است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 (30 آبان تا 27 آذر 1401) در قطر برگزار خواهد شد. جام دنیای فوتبال، مسابقات قهرمانی فوتبال مردان است که هر چهار سال یک بار به وسیله تیم های ملی اتحادیه های عضو فیفا برگزار می گردد. این اولین جام دنیای خواهد بود که کشوری از دنیا عرب آن را میزبانی می نماید، و بعلاوه پس از جام دنیای 2002، این دومین باری است که جام دنیای در آسیا برگزار می گردد. علاوه بر این، این تورنمنت آخرین دوره از مسابقات خواهد بود که 32 تیم در آن شرکت می نمایند و برای جام دنیای 2026 و پس از آن، حضور 48 تیم برنامه ریزی شده است. با توجه به گرمای شدید قطر در تابستان، این جام دنیای از اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر برگزار می گردد و اولین دوره از این رقابت ها است که در ماه مه، ژوئن یا ژوئیه برگزار نمی گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1930

به "اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی، فعلا فقط بلیت بازی های جام جهانی را خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه وزارت میراث فرهنگی، فعلا فقط بلیت بازی های جام جهانی را خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید