حرف های نادال پس از صعود آسان ، فدرر در بازی با میلمن احساسی شده بود

به گزارش مجله پیامک مسعود، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی و قهرمان سال 2009 اوپن استرالیا در مصاف با پابلو کارنو بوستا هموطنش با پیروزی قاطع در 3 ست متوالی گام به مرحله یک چهارم نهایی گذاشت.

حرف های نادال پس از صعود آسان ، فدرر در بازی با میلمن احساسی شده بود

به گزارش خبرنگاران، رافائل نادال در این ملاقات با نتایج 6-1، 6-2، 6-4 بوستا را شکست داد. در سرانجام این ملاقات نادال مرد شماره یک تنیس دنیا از اسپانیا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: از عملکرد امروزم راضی هستم و بدون شک این ملاقات یکی از بهترین مسابقه من تا به امروز بوده است. این پیروزی بسیار مثبت و روحیه بخش بود.

وی اضافه نمود: با عرض پوزش برای پابلو که دوست خوب من است. من بهترین ها را برای بقیه فصل برای او آرزو می کنم.

نادال در خصوص بازی فدرر و میلمن که با فزونی تنیسور سوئیسی توام شد، گفت: من از تماشای این بازی لذت بردم، فدرر در سرانجام این بازی بسیار احساسی شده بود.

وی اضافه نمود: میلمن در این بازی نشان داد مبارز است، به نظر می رسد که او هرگز کوشش برای رسیدن به پیروزی را متوقف نمی نماید و لبخندی که بر چهره اش دارد با نگرش مثبت در تمام طول مسابقه بازی می نماید. به نظر من شخصیت خوبی دارد.

نادال در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نیک کریگوس از کشور میزبان خواهد رفت. این تنیسور استرالیایی که رنک 23 دنیا را در اختیار دارد، در مرحله قبلی پیروز شد کارن خاچانف از کشور روسیه را مغلوب کند.

در سایر بازی های مهم این مرحله نواک جوکوویچ مرد شماره 2 تنیس دنیا به مصاف دیگو شوارتزمن از آرژانتین می رود.

راجر فدرر از سوئیس نیز بازی نه چندان دشواری را برابر مارتین فوکستاوکس از کشور مجارستان که رنک 67 دنیا را دراختیار دارد در پیش دارد.

  • دلجویی نادال از دخترک توپ جمع کن | صعود رافا به دور سوم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 662

به "حرف های نادال پس از صعود آسان ، فدرر در بازی با میلمن احساسی شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های نادال پس از صعود آسان ، فدرر در بازی با میلمن احساسی شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید