حریم شخصی به کانادا رسید

به گزارش مجله پیامک مسعود، فیلم سینمایی حریم شخصی در سینما تک ونکوور کانادا اکران می گردد.

حریم شخصی به کانادا رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی کمپانی دیار، فیلم سینمایی حریم شخصی به نویسندگی امیر ساعتچی فرد و به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد که این روزها اکران عمومی خود را در ایران پشت سر می گذارد، با همت کمپانی دیار به مدیریت صحرا فتحی و شرکت پاسیفیک یونایتد پروداکشنز و مرکز فرهنگی فینیکس در سینما تک شهر ونکوور کانادا طی 2 روز اکران می گردد.

این فیلم که سال گذشته فراوری شده است، به روایت قصه ای به معضلات فضای مجازی در دنیای امروز جوانان می پردازد.

بنا بر این گزارش، میلاد کى مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیارى، مهتاب ثروتى، سعید امیرگانى، مسیح کاشانى، محمد تهورى، زنده یاد نقى سیف جمالى، و با حضور رعنا آزادى ور و هنرمندی امیر آقایى از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کمپانی دیار به همت صحرا فتحی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده تئاتر، تاسیس شده است .این کمپانی در کانادا به منظور فعالیت در بخش های مختلف فرهنگی و هنری گشایش یافته است که در اولین اقدام خود شرایط اکران این فیلم سینمایی را در ونکوور کانادا ایجاد نموده است.

فیلم سینمایی حریم شخصی در 26 و 30 فروردین (15 و 19 آوریل) در سینما تک ونکوور اکران میگردد

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 719

به "حریم شخصی به کانادا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریم شخصی به کانادا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید