حضور 78 تیم فناور در طرح نوآی پارک دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش مجله پیامک مسعود، طرح نوآ که از اسفندماه 99 با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و 18 مرکز نوآوری مستقر در این دانشگاه کار خود را شروع نموده، به نیمه راه خود رسیده و در چرخه شتابدهی بسیار فشرده و کپسولی واقع شده است تا تیم های راه یافته به دوره های منتورینگ تخصصی و عمومی بتوانند به استاندارد های لازم برای دستیابی به یک استارت آپ پیروز برسند.

حضور 78 تیم فناور در طرح نوآی پارک دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، دکتر علی اصغر سعدآبادی، عضو هیات علمی و رییس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه جلسات منتورینگ نوآ با 78 تیم در دو سطح تخصصی و کسب و کار درحال برگزاری است، اضافه کرد: تا به امروز 5 دانشکده کامپیوتر، علوم زیستی، اقتصاد، پژوهشکده علوم شناختی و پژوهشکده علوم و فناوری های پزشکی با 17 تیم در 39 جلسه، منتورینگ خود را به انتها رسانده اند.

وی اضافه کرد: تعداد 71 جلسه منتورینگ تخصصی برای تیم ها مشخص شده است که از این تعداد 57 جلسه برگزار شده است، همچنین تعداد 76 جلسه منتورینگ کسب و کار برای تیم ها برنامه ریزی شده است که تا به امروز 46 جلسه آن با 7 منتور حوزه کسب و کار برگزار شده و مابقی جلسات در حال برگزاری است.

سعدآبادی بااشاره به اینکه 103 جلسه از 147 جلسه منتورینگ برنامه یزی شده در دوره نوآ برگزار شده است، ادامه داد: بعد از اتمام دوره منتورینگ در چهار روز جلسات pretest نوآ از 26 اردیبهشت تا 29 اردیبهشت برای سنجش طرح ها و رد یا قبول آن ها برای ورود به demoday نوآ با حضور مسئولان و رؤسای مراکز نوآوری در تاریخ و ساعت های مقرر شده هر دانشکده/پژوهشکده به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تیم هایی که طرحشان رد شوند، از این دوره حذف خواهند شد و تیم هایی که طرحشان پذیرفته گردد، به Demoday راه پیدا نموده و برای ارائه به سرمایه گذار و جذب سرمایه آماده خواهند شد.

وی اظهار کرد: در نهایت تیم هایی که بتوانند این دوره را بگذرانند و شاخص های لازم را کسب نمایند، در فاز نهایی رویداد و در جلسه داوری که با حضور شخصیت های برجسته اکوسیستم نوآوری کشور در روز سوم خرداد 1400 برگزار خواهد شد، شرکت نموده و در صورت برگزیده شدن از حمایت های طرح نوآ بهره مند خواهند شد.

رییس مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی در انتها خاطرنشان کرد: به تیم برتر طرح نوآ مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی، طرح نوآ با تاکید بر ایجاد انگیزه، نشاط، هم افزایی، آموزش و مشاوره نوآوران و کارآفرینان در جهت خلق شرکت های دانش بنیان و خلاق در مراکز نوآوری دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و خلاق و پذیرش تیم های نوآور دانشجویی و تیم های فناور با تکیه بر این مهم است. در این راستا ایده های ارائه شده طی سه مرحله آنالیز می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1481

به "حضور 78 تیم فناور در طرح نوآی پارک دانشگاه شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 78 تیم فناور در طرح نوآی پارک دانشگاه شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید