خبرنگاران دانشگاه پیام نور گیلان در ارایه آموزش های آنلاین پیشگام شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، رشت - خبرنگاران - رئیس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: این دانشگاه با ارایه آموزش های الکترونیک و آنلاین دروس دانشجویان از آغاز هفته پیشگام شده است.

خبرنگاران دانشگاه پیام نور گیلان در ارایه آموزش های آنلاین پیشگام شد

به گزارش خبرنگاران، دکتر سعید صادقی امروز در نشست مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان گیلان ضمن تشکر از همکاری تمامی کارکنان این دانشگاه در ایجاد و طراحی زیرساخت های لازم برای اجرای طرح آموزش الکترونیکی و آنلاین برای دانشجویان در ایام مواجهه با کرونا افزود: دانشگاه پیام نور با توجه به رسالت خود در آموزش از راه دور توانسته در این ایام نیز به شعار دانشگاه، آموزش برای همه کس، همه جا و همه وقت خوب عمل کند.

وی گفت: در این راستا دانشگاه پیام نور در استان گیلان توانسته با فراهم کردن شرایط لازم دغدغه خانواده ها و دانشجویان را تا حدی کاهش دهد.

وی با قدردانی از حمایت های مسؤولان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور در ایجاد و تقویت زیرساخت های آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور گیلان خاطر نشان کرد:هم اکنون دانشجویان پیام نور استان می توانند در هر کجای استان و در منزل با استفاده از تلفن همراه و کامپیوتر با کلاس های الکترونیکی دانشگاه ارتباط برقرار کرده و از آموزش های لازم دروس انتخابی ترم بهره مند شوند.

هم اکنون افزون بر 15 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 813

به "خبرنگاران دانشگاه پیام نور گیلان در ارایه آموزش های آنلاین پیشگام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه پیام نور گیلان در ارایه آموزش های آنلاین پیشگام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید