خبرنگاران سمنانی ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند

به گزارش مجله پیامک مسعود، سمنان- خبرنگاران- رئیس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: یک میلیارد و 846 میلیون ریال کتاب در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها با عنوان پائیزه کتاب 99 در استان به فروش رفت.

خبرنگاران سمنانی ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند

به گزارش خبرنگاران، شمس ضحی دوست محمدیان روز دوشنبه به رسانه ها گفت: 372 میلیون ریال یارانه در این دوره از طرح یارانه ای کتاب به استان سمنان اختصاص یافته بود که بیش از 339 میلیون و 147 هزار ریال توسط دوستداران کتاب جذب شد.

وی با بیان اینکه در طرح پائیزه کتاب 99 در استان سمنان 11 کتابفروشی برای مشارکت ثبت نام نموده بودند گفت: در مدت اجرای این طرح یک میلیارد و 846 میلیون و 418 هزار ریال کتاب توسط 10 کتابفروشی به متقاضیان کتاب در استان سمنان عرضه شد.

وی اضافه نمود: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب به وسیله کتابفروشی ها، سقف مجاز برای هر خریدار 25 درصد افزایش یافت و با این افزایش در این دوره هر خریدار می توانست تا سقف 2 میلیون ریال کتاب خریداری کند.

رئیس گروه امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح که با شعار دانایی ، مانایی برگزار گردید مخاطبان در مدت هفت روز و تا سی ام آبان با در دست داشتن کارت ملی مجاز به خرید کتاب از کتابفروشی های عضو این طرح بودند.

در طرح پائیزه کتاب 99 به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب فروشی ها فراهم شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1201

به "خبرنگاران سمنانی ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سمنانی ها 1.8 میلیارد ریال در طرح پاییزه کتاب خریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید