دعواها را درون خانواده والیبال حل کنیم، ازلیگ ایتالیا الگوبرداریم

به گزارش مجله پیامک مسعود، بهنام محمودی در تبادل نظر با مهر درباره برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون والیبال گفت: جلسه بسیار خوبی بود و برگزاری جلسات هم اندیشی باید همیشگی در فدراسیون باشد. نخبگان والیبال در این جلسه حضور داشتند و بعضی نیز علی رغم دعوت شدن نتوانستند شرکت نمایند. این چنین همفکری ها و خرد جمعی در راهبرد و برنامه ریزی برای فدراسیون والیبال بسیار خوب است.

دعواها را درون خانواده والیبال حل کنیم، ازلیگ ایتالیا الگوبرداریم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

کارشناس والیبال ادامه داد: ان شالله تیم ملی به المپیک صعود کند و شرایطی ایجاد گردد پس از صعود به المپیک وضعیت لیگ، کمیته ها و سال آینده والیبال برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا ان شالله والیبال پیروز گردد.

وی اضافه کرد: برای برگزاری هرچه بهتر لیگ باید برنامه ریزی خوبی انجام دهیم و از لیگ های جهان از جمله ایتالیا الگوبرداری کنیم و با تقویم یکی شویم مانند فوتبال. اعتقادم این است هدف نخست صعود به المپیک است که محاسن های زیادی از جمله جذب اسپانسر و شور مجدد والیبال را دارد. پس از آن باید نگاه ویژه ای به لیگ داشته باشیم تا سرمایه گذاران در والیبال نیز بهره ببرند. لیگ بعد از تیم ملی اهمیت زیادی دارد که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

محمودی تاکید نمود: قطعا باید اردوها شروع گردد و با حضور بازیکنان روحیه هایشان را افزایش دهیم و از حاشیه دورشان کرد. امیدوارم با روحیه خوب راهی انتخابی المپیک شویم. از خانواده بزرگ والیبال خواهش می کنم به یاری والیبال بیایند تا والیبال ابتدا به المپیک صعود کند و پس از آن اگر دغدغه ای است درون خانواده دعواها را حل کنیم تا ان شالله بتوانیم به نفع والیبال کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 436

به "دعواها را درون خانواده والیبال حل کنیم، ازلیگ ایتالیا الگوبرداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعواها را درون خانواده والیبال حل کنیم، ازلیگ ایتالیا الگوبرداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید