دوری 6 ماهه کیه لینی از میادین فوتبال

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدافع راه راه پوشان تورین به دلیل مصدومیت حداقل 6 ماه به دور از میادین خواهد بود.

دوری 6 ماهه کیه لینی از میادین فوتبال

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای بیان نمود جورجو کیه لینی از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست، دچار پارگی شده است و چند ماهی به دور از میادین خواهد بود. با توجه به اینکه این مدافع ایتالیایی نیاز به عمل جراحی دارد، زمان بازگشتش به میادین در هاله ای از ابهام است، اما نشریه سان انگلیس گزارش داد کیه لینی35 ساله حداقل 6 ماه خانه نشین خواهد بود.

کیه لینی در حالی در تمرین روز گذشته (جمعه) یوونتوس دچار چنین مصدومیتی شد که یوونتوس خود را آماده کسب نهمین قهرمانی متوالی اش در رقابت های سری A ایتالیا و البته کسب اولین عنوان قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا از سال 1996 می کند.

مدافع کهنه کار یوونتوس که در سال 2005 از رم به یوونتوس پیوست، فصل گذشته در 25 بازی سری A در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و به بانوی پیر برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ کمک کرد.

کیه لینی در اولین بازی فصل جدید سری A که با برتری یک بر صفر یوونتوس مقابل پارما همراه شد، در کنار لئوناردو بونوچی در قلب خط دفاعی راه راه پوشان تورین بازی کرد و اکنون به نظر می رسد ماتیس دلیخت هلندی که در بازی اول نیمکت نشین بود، در بازی حساس امشب (شنبه) با ناپولی جای او را در ترکیب اصلی بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 215

به "دوری 6 ماهه کیه لینی از میادین فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوری 6 ماهه کیه لینی از میادین فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید