دومین سفر رمان پانزده سگ به ایران

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، دومین ترجمه از رمان پانزده سگ اثر آندره الکسیس از سوی نشر نفیر در ایران منتشر شد.

دومین سفر رمان پانزده سگ به ایران

این ترجمه در حالی روانه بازار شده که ناشر عنوان کرده کتاب فوق را با حق انحصاری ترجمه و چاپ از سوی ناشر اصلی کتاب منتشر کرده است.

پانزده سگ داستان با شرط بندی دو تن از خدایان اساطیری یونان، آپولو و هرمس، آغاز می شود. آنها در حین سرمستی درباره زبان انسان ها با هم بحث می کنند و در نهایت با این سوال روبرو می شوند که اگر هوشمندی انسان ها به حیوانات اعطا شود، آیا آنها قابلیت تجربه یک مرگ سعادتمندانه را دارند یا نه؟ به این ترتیب هوش انسانی را به 15 سگ که به دلایل مختلف در یک کلینیک دامپزشگی محبوس بودند، هدیه کردند و قصه برای این سگها با تمام فراز و نشیبش از اینجا آغاز می شود.

آندره الکسیس در مقام نویسنده این اثر متولد ترینیداد و توباگو و بزرگ شده در کشور کانادا به شمار می رود. اولین رمان او با عنوان بچگی جایزه بهترین رمان اول کانادا و جایزه کتاب تریلیوم را به دست آورد و همچنین نامزد دریافت جایزه گیلر و جایزه نویسندگان تراست فیکشن شد.

کتاب های قبلی وی نیز شامل پناهگاه، زیبایی و غم، اینگرید و گرگ و حومه نیز در بازار کتاب کانادا با استقبال قابل توجهی همراه شد تا جایی که کتاب حومه وی نامزد دریافت جایزه نویسندگان تراست فیکشن راجرز شد.

یادآوری می شود پیش از این نشر ماهابه نیز این کتاب ترجمه ای منتشر کرده بود.

این ترجمه از رمان پانزده سگ با قیمت 18 هزار تومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 397

به "دومین سفر رمان پانزده سگ به ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "دومین سفر رمان پانزده سگ به ایران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین سفر رمان پانزده سگ به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید