تماشا ونیز پولی شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، شهر توریستی ونیز میخواهد از تابستان آینده از مسافران این شهر هزینه ورودی دریافت کند.

تماشا ونیز پولی شد

ایسنا: روزنامه ایتالیایی استامپا، وهم که یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می گردد از تابستان 2022 علاوه بر دریافت هزینه ورودی، گردشگران را ملزم به رزرو سفر خود هم خواهد نمود و بعلاوه دروازه هایی برای ورود به بخش تاریخی وهم نصب خواهد شد.

از سال ها پیش تا به امروز بحث هایی درباره ایجاد تمهیداتی در جهت کنترل ورود گردشگران به شهر وهم مطرح بوده است که با شروع همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 متوقف شد.

سال جاری و با افزایش تدریجی سفرها، محدویت ها دوباره اعمال شده است و مقاصد مهم گردشگری در کوشش هستند از هجوم مسافران جلوگیری نمایند تا کیفیت تجربه گردشگران و ساکنان بومی را بهبود بخشند.

ماه گذشته عبور و مرور کشتی های عظیم تفریحی در وهم برای جلوگیری از پدیده اُورتوریسم ممنوع شد و این از اولین اقدامات برای جلوگیری از حضور انبوه گردشگران بود.

گفته می گردد هزینه ورودی به شهر وهم چیزی بین 3 تا 10 یورو خواهد بود که این مبلغ بستگی به فصل سفر و تعداد روزانه مسافران خواهد داشت. ساکنان اصلی شهر و بستگان آن ها از جمله گروه هایی هستند که از پرداخت ورودیه معاف هستند.

دریافت هزینه ورودی مخالفانی هم دارد و مارکو گاسپارینتی عضو شورای شهر وهم معتقد است با این کار وهم شبیه به شهربازی خواهد شد. او تنها خواهان اعمال محدودیت در منطقه ها شلوغ همانند میدان سن مارکو شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1634

به "تماشا ونیز پولی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا ونیز پولی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید