رایگان سرِ کلاس های دانشگاه شریف بنشینید

به گزارش مجله پیامک مسعود، مکتب خونه بزرگ ترین رسانه دیجیتال آموزش مجازی در ایران است که فعالیت خود را 8 سال پیش با هدف امکان پذیر کردن دسترسی به ویدیوهای رایگان آموزشی برای عموم آغاز کرد. باور اصلی مکتب خونه این اساس است که هیچ کس نباید به هیچ دلیلی از لذت آموزش محروم باشد.

رایگان سرِ کلاس های دانشگاه شریف بنشینید

واقعیت هایی مانند سن و سال و یا محل زندگی یا محرومیت های مالی نباید سبب شود هیچ فردی از یادگیری باز بماند. مکتب خونه در حال حاضر جز بهترین وب سایت های دانش محور است که با بهترین دانشگاه های ایران مانند دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف، برای اشتراک گذاری محتوای آموزشی رایگان همکاری دارند.

مکتب خونه از آغاز کار خود تا به حال توانسته ویدئوهای آموزشی فراوانی از کلاس های درس بهترین اساتید کشور و دانشگاه های برتر ایران تهیه کنید. در حال حاضر این مجموعه بیشتر از 508 درس را در خود جای جای داده است که جمعا 15000 ساعت ویدئو را دربرمی گیرد. ویدئوهای آموزشی تهیه شده از کلاس های درس دارای کیفیت بالایی هستند و حوزه های درسی بسیار متنوعی را شامل می شوند، به رایگان در دسترس همگان قرار گرفته است.

مکتب خونه دارای مخاطبین فارسی زبان میلیونی است که از سرتاسر دنیا از محتواهای ویدئویی مکتب خونه استفاده می کنند. درکنار این مطلب بد نیست بدانید که بعضی از دروس مکتب خونه توسط اساتید دانشگاه ها و بعضا توسط دانشجویان آنها فیلم برداری شده و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار مکتب خونه قرار گرفته تا دانشجویان فارسی زبان بتوانند از آنها استفاده کنند.

منبع: مجله شنبه

انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 368

به "رایگان سرِ کلاس های دانشگاه شریف بنشینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایگان سرِ کلاس های دانشگاه شریف بنشینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید