رزرو تور کیش از سفرمارکت

به گزارش مجله پیامک مسعود، رزرو تور کیش یکی از ده ها خدماتی است که سایت سفرمارکت به کاربران خود ارائه می نماید. کیش یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی در ایران است و سالانانه پذیرای میلیون ها توریست ایرانی و خارجی است که با خرید بلیط هواپیما یا استفاده از تور کیش به این جزیره سفر می نمایند. این جزیره طبیعت زیبا، امکانات رفاهی، جاهای دیدنی و تفریحات متعددی دارد به همین علت به یکی از شهرهای توریستی در ایران تبدیل شده است.

رزرو تور کیش از سفرمارکت

راه های زیادی جهت سفر به این جزیره وجود دارد. می توانید به شهرهای نزدیک بروید و به وسیله کشتی خود را به این جزیره برسانید. علاوه براین می توانید بلیط هواپیما به کیش بخرید و از این طریق به کیش سفر کنید. راحت ترین راه، استفاده از تور کیش است. تور برای شما بلیط هواپیما به جزیره خریداری می نماید و همزمان اقامتگاه یا هتل نیز برای شما رزرو می نماید. تور خدمات دیگری نظیر بیمه مسافرتی، ترنسفر فرودگاهی و ... نیز ارائه می نماید. با داشتن این امکانات دیگر دغدغه ای برای سفر خود ندارید زیرا تمامی امکانات برای شما مهیا است.

اگر قصد دارید از از تور کیش جهت رسیدن به این جزیره بهره ببرید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به نحوه رزرو تور کیش از سفرمارکت و مزایای استفاده از تور خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از تور مسافرتی کیش

استفاده از تور گردگشگری مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به بعضی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

1. خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما، اقامتگاه، شام، نهار و صبحانه و ... بسته به نوع تور همگی به وسیله تور ارائه می گردد.

2. استفاده از تور سبب کاهش دغدغه های فکری مسافران می گردد.

3. استفاده از تور سبب کاهش اتلاف وقت می گردد.

4. تور امنیت بیشتری را برای مسافران مهیا می نماید.

5. تور مقرون بصرفه تر از خرید جداگانه بلیط هواپیما و رزرو تور است.

6. با رزرو تور دیگر نیازی به جمع آوری اطلاعات پیرامون هتل های مقصد و ... نیست.

مزایای خرید تور مقرون به صرفه کیش از سفرمارکت

اگر قصد خرید و رزرو تور مقرون به صرفه کیش را دارید، پیشنهاد ما استفاده از سایت سفرمارکت است. رزرو تور کیش از سایت سفرمارکت مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت؛

1. امکان مشاهده ده ها تور به صورت یکجا و در یک صفحه

2. امکان مقایسه تورهای مختلف از لحاظ سطح کیفیتی

3. امکان مقایسه تورها از لحاظ قیمت و انتخاب مقرون به صرفهترین تور مسافراتی

4. اطمینان از کیفیت خدمات و رزرو تور از شرکت های معتبر

5. کاهش اتلاف وقت به واسطه جستجو تنها در سایت سفرمارکت

6. تنوع محصولات گردشگری به خصوص تورهای مختلف

7. پشتیبانی قوی و آنلاین در صورت بروز هرگونه مسئله ای

نحوه رزرو تور لحظه آخری کیش از سفرمارکت

اولین گام برای رزرو تور، مراجعه به سایت سفرمارکت است. پس از ورود به این سایت باید از منوی سمت راست، گزینه تور را انتخاب کنید تا بتوانید به صفحه رزرو تور بروید.

اگر از گوشی موبایل استفاده می کنید، می توانید گزینه تور را در اواسط صفحه مشاهده کنید.

پس از ورود به صفحه تورها، باید اطلاعات لازم را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد (جزیره کیش)، زمان و بودجه در نظر گرفته شده برای سفر می گردد. تکمیل تمامی اطلاعات الزامی نیست و می توانید تنها مقصد خود را معین کنید اما تکمیل کردن این اطلاعات سبب می گردد تا سفرمارکت بتواند جستجوی دقیق تری را به شما ارائه دهد.

در حال حاضر از شهرهای اهواز، اصفهان، شیراز، تهران و یزد می توانید به رزرو تور لحظه آخری کیش از سایت سفرمارکت اقدام کنید.

پس از تکمیل اطلاعات باید روی گزینه جستجوی تور کلیک کنید تا فهرستی از تورهایی که مطابق اطلاعات وارد شده شما هستند، نمایش داده شوند.

گفتنی است که برای بهره مندی از امکانات بیشتر می توانید در سایت سفرمارکت حساب کاربری بسازید و یا اگر حسابی دارید، وارد حساب کاربردی خود شوید.

صفحه تور لحظه آخری کیش در سایت سفرمارکت

پس از اینکه برروی دکمه نارنجی رنگ جستجوی تور کلیک کردید، فهرستی از تورهای مختلف به شما نمایش داده می گردد. این تورها انواع و اقسام مختلفی دارند و چون به صورت یکجا می توانید همه آن ها مشاهده کنید، امکان مقایسه قیمت و دیگر خدمات تور نیز برای شما فراهم شده است.

می توانید فهرست تورهای کیش را براساس معیارهای گوناگونی چیدمان کنید تا بتوانید برترین تور کیش را از سفرمارکت رزرو کنید. یکی از این معیارها، چیدمان براساس قیمت تورها است. به صورت پیشفرض، سفرمارکت تورها را از قیمت پایین به بالا مرتب نموده است و البته می توانید ترتیب چیدمان آن را تغییر دهید.

دومین معیار، چیدمان براساس تعداد شب های تور است که به صورت پیش فرض از کم به زیاد چیده شده است. می توانید این چیدمان را تغییر دهید تا ابتدا تورهایی با تعداد شب های بیشتر را مشاهده کنید.

سومین معیار، چیدمان تورها براساس پرفروش ترین آن ها است. می توانید روی این گزینه کلیک کنید تا ابتدا تورهایی که تا به حال پرفروش تر بوده اند را مشاهده کنید.

در ستون آخر می توانید تورهای اقساطی را از دیگر تورها جدا کنید. ممکن است در حال حاضر تور اقساطی به مقصد مورد نظر شما وجود نداشته باشد اما با کلیک برروی این گزینه می توانید تورهای اقساطی را در صورت وجود مشاهده کنید.

فیلترهای موجود در صفحه تورهای کیش

سفرمارکت برای این که بتوانید برترین تور را انتخاب کنید و جستجو میان ده ها تور برای شما ساده تر باشد، فیلترهایی در صفحه این تور برای شما در نظر گرفته است. استفاده از این فیلترها می تواند شما را سریع تر به تور مورد نظرتان برساند.

اولین فیلتر مربوط به تعداد شب های اقامت است که می توانید آن را مطابق دلخواه خود علامت بزنید. دومین فیلتر مربوط به تعداد ستاره های هتل است. با علامت زدن این فیلتر نیازی نیست تک تک هتل ها و تعداد ستاره های آن ها را آنالیز کنید. اگر تعداد ستاره های هتل را علامت بزنید می توانید تنها هتل هایی با همان ویژگی را مشاهده کنید.

سفرمارکت سه نوع تور برای شما در نظر گرفته است که شامل تور تفریحی، ساحلی و خانوادگی می گردد. می توانید هریک از آن ها را علامت بزنید تا جستجوی شما راحت تر گردد.

فیلتر بعدی که مهمترین فیلتر هم هست، مربوط به بازه قیمتی است. این بازه براساس کمترین قیمت و بیشترین قیمت تورهای ارائه شده معین شده است. می توانید قیمتی میان این دو را انتخاب کنید تا تنها تورهای مورد نظر به شما نمایش داده گردد.

فیلتر بعدی مربوط به مجریان تور است. سفرمارکت تمامی ارائه دهنده های تور را در این بخش جمع آوری نموده است و می توانید از میان آن ها مجری مورد نظر خود را انتخاب کنید تا تنها تورهای مربوط به آن شرکت را مشاهده کنید.

سخن پایانی

کیش دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی است. ساحل نیلگون خلیج فارس سالانه گردشگران بسیار زیادی را به سمت خود می کشاند. این جزیره اقامتگاه ها و هتل های بی شماری نیز دارد به همین علت تورها نیز بسیار متنوع هستند. برترین راه برای خرید تور کیش مراجعه به سایت سفرمارکت است.

منبع: همگردی
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1823

به "رزرو تور کیش از سفرمارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو تور کیش از سفرمارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید