زیاش راهی دورتموند می گردد؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، هافبک مراکشی تیم فوتبال چلسی ممکن است در پنجره زمستانی جابجایی راهی بوندس لیگا گردد.

زیاش راهی دورتموند می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، حکیم زیاش که تابستان 2020 در انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس به چلسی پیوست، در لیگ برتر انگلیس نتوانسته آن بازی های درخشانش در آژاکس را در جمع آبی های لندن تکرار کند، از این رو شایعاتی درباره جدایی وی از چلسی به گوش می رسد.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی بیلد؛ مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند نسبت به جذب زیاش 28 ساله از چلسی علاقه مند هستند و برای همین در پنجره نقل وانتقالاتی زمستانی پیش رو شانس خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن را امتحان خواهد نمود. طبق این گزارش؛ مذاکراتی هم بین دورتموندی های و مدیر برنامه های این هافبک مراکشی انجام شده است و خود زیاش هم نسبت به بازی در بوندس لیگا علاقه مند است.

زیاش در لیگ برتر انگلیس نتوانسته خودی نشان دهد، آماده شروع چالش دیگری است، اما بعید به نظر می رسد که چلسی قصد فروش او را داشته باشد و انتقال قرضی اش به جمع زردپوشان وستفالن محتمل تر است.

هافبک پیشین آژاکس که تا سال 2025 تحت قرارداد چلسی است، این فصل در 10 بازی از رقابت های مختلف (567 دقیقه از 900 دقیقه ممکن) برای آبی های لندنی به میدان رفته و آمار دو گل زده و یک پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1776

به "زیاش راهی دورتموند می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیاش راهی دورتموند می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید