فرودگاه اصفهان در پی برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان

به گزارش مجله پیامک مسعود، فرودگاه اصفهان با مشارکت کمیسیون گردشگری، استانداری، در پی برقراری یک جهت پروازی به آلمان است.

فرودگاه اصفهان در پی برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان

درپی اعلام خبری از سوی نایب رییس کمیسیون گردشگری اصفهان مبنی بر دایر شدن خط پروازی اصفهان به یکی از شهرهای هامبورگ، فرانکفورت یا دوسلدورف آلمان در آینده نزدیک، حسن امجدی مدیرکل فرودگاه اصفهان گفت:

در این رابطه کمیسیون گردشگری اصفهان و استانداری با موضوع فرودگاه اصفهان در حال رایزنی و هماهنگی برای ایجاد یک جهت پروازی به اروپا به ویژه آلمان هستند و یک سری بازاریابی ها نیز انجام و اطلاعات مورد احتیاج کسب شده است؛ تعدادی از شرکت های هواپیمایی داخلی هم در این زمینه اعلام آمادگی نموده اند.

ایشان با بیان اینکه این موضوع هنوز در مرحله پیگیری قرار گرفته است و به نتیجه قطعی نرسیده است، گفت:

بعضی شرکت های هواپیمایی آمادگی خود را با این شرط اعلام نموده اند که بخشی از مسافران هواپیما به وسیله آژانس های اصفهان به طور چارتری تأمین گردد.

امجدی بعلاوه درباره پروژه های در دست اقدام این فرودگاه گفت:

یکی از مهمترین پروژه ها که از سال گذشته ادامه پیدا نموده، اجرای فاز دوم توسعه سالن ترمینال خارجی از 6 هزار متر مربع به 15 هزار مترمربع است که به همراه پروژه موتورخانه تازه این ترمینال و ساختمان CIP تا دی ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد:

یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه، تملک 400 هکتار از اراضی جلوی فرودگاه با همکاری نیروی هوایی است که کارهای نهایی انتقال آن در حال اجرا است و این کار می تواند در آغاز توسعه فرودگاه اصفهان نقش زیادی داشته باشد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1841

به "فرودگاه اصفهان در پی برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه اصفهان در پی برقراری خط هوایی مستقیم به آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید