ساعت جدید برند اوپو با سیستم عامل اختصاصی معرفی می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، ساعت هوشمند و جدید اوپو که از زیرمجموعه های هواوی در نظر گرفته می گردد با سیستم عامل اختصاصی ارائه خواهد شد. این ساعت هوشمند نخستین کوشش هواوی برای ارائه ساعت با سیستم عامل اختصاصی خواهد بود.

ساعت جدید برند اوپو با سیستم عامل اختصاصی معرفی می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به دنبال افزایش تقاضا برای ساعتهای هوشمند طی ماههای اخیر اوپو نیز تصمیم گرفته ساعت جدید خود را تا سال آینده وارد بازار کند.

خبر ارائه ساعت جدید توسط مدیر اجرایی اوپو مطرح شده است و او تاکید نموده که برای موفقیت این ساعت هوشمند باید سخت کار کرد. وی در بخشهایی از صحبت های خود به این موضوع اشاره نمود که این ساعت به دلیل جایگذاری اطلاعات بیشتر روی صفحه ، احتمالاً به جای یک دایره ، از یک محفظه مستطیل شکل برخوردار خواهد بود. علاوه بر این ، هواداران می توانند انتظار داشته باشند قبل از سرانجام امسال ، یک جفت هدفون بی سیم بدون نویز نیز وارد بازار گردد.

با توجه به کوچک شدن بازار سیستم عامل Wear OS ، هواوی معتقد است زمان مناسب برای آزمایش با سیستم عامل جدید روی ساعت های هوشمند فرا رسیده است. این شرکت معتقد است که سیستم عامل جدید ماژولار باعث می گردد عکس های بهتری در رقابت با سامسونگ و اپل در دوربین قسمت جلوی گجت های هوشمند به ثبت برسد.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 178

به "ساعت جدید برند اوپو با سیستم عامل اختصاصی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت جدید برند اوپو با سیستم عامل اختصاصی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید