میت ایکس سریعتر از حد انتظار وارد بازار می گردد؟ ، هواوی در مسیر فتح ماراتن غول های فناوری چین و کره (تورهای چین)

به گزارش مجله پیامک مسعود، جدیدترین پوسترهای منتشر شده از گوشی هواوی میت ایکس حکایت از آن دارند که قرار است این گوشی زودتر از موعدی که حدس زده می شد وارد بازار چین گردد.

میت ایکس سریعتر از حد انتظار وارد بازار می گردد؟ ، هواوی در مسیر فتح ماراتن غول های فناوری چین و کره (تورهای چین)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی میت ایکس هواوی، یکی از امیدهای مهم این شرکت برای موفقیت در بازار بین الملل است چرا که این گوشی تاشو است.

مدت زیادی از معرفی گوشی هواوی میت ایکس نمی گذرد اما بسیاری از افراد برای خرید این گوشی لحظه شماری می نمایند. این گوشی را می توان واضح ترین نماد رقابت بین برندهای کره و چین دانست. پس از آن که سامسونگ در عرضه گوشی نو و تاشو خود با مشکلاتی رو به رو شد. اکنون هواوی میخواهد بازار گوشی های تاشو را به سمت خود منحرف کند.

اگرچه در پوستر نو برند هواوی هیچ تاریخی درج نشده است، اما در این پوستر تاکید شده که رونمایی از گوشی نو هواوی نزدیک است. البته توجه داشته باشید که این گوشی ابتدا در چین وارد بازار می گردد و سپس به بازارهای دیگر وارد می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2044

به "میت ایکس سریعتر از حد انتظار وارد بازار می گردد؟ ، هواوی در مسیر فتح ماراتن غول های فناوری چین و کره (تورهای چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میت ایکس سریعتر از حد انتظار وارد بازار می گردد؟ ، هواوی در مسیر فتح ماراتن غول های فناوری چین و کره (تورهای چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید