سفر به این منطقه ها را از دست ندهید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر اهل سفر هستید و فکر می کنید در سفرهایتان، زیباترین منطقه ها جهان را دیده اید، باید به شما بگوییم که برای تکمیل فهرست خود راه زیادی پیش رو خواهید داشت. زیبایی های این جهان بیشتر از حد تصور است، اما اگر خود را جهانگرد حرفه ای می دانید باید بدانید که فهرستی از برترین نقاط جهان وجود دارد که در طول زندگی باید از آن تماشا کنید. در ادامه با معرفی این مکان های تماشای از سراسر جهان با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به این منطقه ها را از دست ندهید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

سانتورینی (Santorini)

با تماشا تصاویر مربوط به این شهر احتمالا حدس زده اید که سانتوری نام یک جزیره در یونان است. معماری منحصر به فرد خانه ها با نمایی سفید، کلیساهای کوچک گنبدی شکل که این گنبد ها به رنگ آبی تزیین شده اند، صخره های آتش فشانی، دریای زیبا و غروب های طلایی رنگ از نشانه های مخصوص این جزیره است. خیلی ها فکر می نمایند جاذبه این جزیره فقط مربوط به پیشینه تاریخی آن است اما حقیقت چیز دیگری است. نوشیدنی های فوق العاده، کوه های زیبا و ساحلی با ماسه های سیاه از ویژگی های دیگر سانتورینی است. اگر به این جزیره سفر می کنید فراموش کنید که شیرینی محلی آن یعنی ساگانکی (saganaki) را امتحان کنید. در خاتمه پیشنهاد می کنیم به تراس یک رستوران بروید و در حالی که از غذاه بی نظیر محلی این جزیره لذت می برید به تماشای غروب دل انگیر آفتاب بنشینید.

مراکش

مراکش در ده اخیر در میان گردشگران معروفیت و محبوبیت زیادی به دست آورده و به شهر سرخ معروف شده است. شهری با هتل های بسیار مجلل، مراکز خرید تماشای و طبیعت خاص و البته بناهای تاریخی که محل اقامت پادشاه این کشور یکی از آن ّها است. اگر می خواهید در هتل های گران قیمت، پول خود را صرف نکنید، خانه هایی گرم و دوست داشتنی با حیاط های کوچک و صمیمی خود، همواره پذیرای اقامت کوتاه مدت شما خواهند بود. در ادامه سفر خود به مراکش از بناهایی مهم این شهر با معماری سنتی معاصر تماشا کنید. از صنایع دستی این شهر می توانید به سراغ بلور سازی و طلا و جواهرسازی بروید و یادگاری های با ارزشی از برای خود و دوستانتان بخرید. بعد از یک روز طولانی در گشت و گذار در مراکش پیشنهاد می کنیم در یک کافه دنج و دوست داشتنی توقف کنید و آبمیوه و سالادهای خوشمزه مراکش را امتحان کنید.

کیپ تاون (Cape Town)

کیپ تاون با سواحل بادخیز و منظره تماشایِ کوه تِیبل (Table) به یکی از دراماتیک ترین شهرهای جهان بدل شده است. زیبایی منحصر به فرد و طبیعت بکر از خصوصیات این شهر است که همین موضوع باعث رشد بی نظیر فرهنگی و توریستی این شهر در آفریقای جنوبی شده است. غذاهای محلی، بازار های رنگارنگ، معابد اسرار آمیز و ساحلی بی انتها، مجموعه ای بی نظیر خلق نموده که در جهان بی همتا است.

پرو وِنس (Provence)

این شهر در جنوب شرقی کشور فرانسه واقع شده که با مزارع اسطوخودوس، روستاهای ساکت شیلات، خرابه های آثار تمدنی رومی و البته منظره های وسیع تماشای، به محل محبوب عکاسان و عاشقان طبیعت تبدیل شده است. پروونس اما در کشور فرانسه به علت داشتن عتیقه فروشی های فراوان، نوشیدنی و غذاهای خوبش هم معروف است. بعلاوه در این شهر تور هایی برگزار می گردد که علاوه بر بازدید از منطقه ها تماشای خود شهر، شما را به شهر ها و روستاهای کوچک اطراف شهر می برند. اگر به پروونس سفر می کنید این تور ها را از دست ندهید.

مصر

برای بازدید از شگفتی های مصر باید سفر کوتاه خود را از شهر قاهره آغاز کنید. درست در چند کیلومتر ابتدایی جهت با اهرام باستانی 4500 ساله روبرو خواهید شد. یکی از برترین هتل های قاهره، هتل چهار فصل نام دارد که در مجاورت رود نیل واقع شده است. هتلی لوکس با منظره ای تماشای و تاریخی، در کنار سه استخر عظیم و معماری منحصر به فرد، بدون شک شما را مجذوب خود خواهد نمود. با فاصله زمانی 90 دقیقه از شهر قاهره، به اسوان (Aswan) پرواز کنید. شهری بندری در کنار رود نیل که می توانید در آن با پرداخت 800 دلار به سفری 5 روزه با این کشتی بخاری، به سمت سودان بروید. البته مانند تمام کشتی های تفریحی دیگر، شما در تمام معابد و منطقه ها تماشای واقع شده در طول جهت (رود نیل)، توقف خواهید کرد تا از تمدن بی همتای مصر بازدید کنید. سفر به مصر

میانمار (Myanmar)

جامعه میانمار در حال ایجاد تحولاتی عظیم در این کشور آسیای میانه ای هستند و این تغییرات باعث شده که این دوران تبدیل به برترین زمان برای سفر به میانمار گردد. شهر یانگون که عظیمترین شهر میانمار و البته بندری کلیدی در دوران استعمار انگلستان بوده است. در این شهر می توانید بناهای و آثار تاریخی مربوط به دوران استعمار بریتانیای کبیر در میانمار را از نزدیک مشاهده کنید. اگر به سراسر این کشور سفر کنید، ده ها بنای تاریخی و معابد مقدس خواهید یافت که در میان طبیعت منحصر به فرد این منطقه ترکیبی بی نظیر از تمدن باستانی و طبیعتی بکر ساخته اند. در این لحظه متوجه خواهید شد که چرا میانمار ارزش این سفر را داشته است.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1632

به "سفر به این منطقه ها را از دست ندهید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به این منطقه ها را از دست ندهید ، فروش آنلاین بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید