زیباترین مسیرهای جاده ای برای سفر با خودرو در کانادا

به گزارش مجله پیامک مسعود، کانادا با داشتن مناظر طبیعی زیبا و متنوع، یکی از بهترین کشورها برای سفر جاده ای است. از کوهستان های راکی تا دریاچه های آرام، کانادا مقاصد زیادی برای کشف دارد. در این مقاله به معرفی 10 مسیر زیبا برای سفر جاده ای در کانادا می پردازیم تا شما بتوانید بهترین تجربه را داشته باشید.

زیباترین مسیرهای جاده ای برای سفر با خودرو در کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

مسیر جزیره ونکوور

جزیره ونکوور یکی از زیباترین مقاصد کانادا است که حتما باید در برنامه سفرتان قرار دهید. مسیر ساحلی از ونکوور تا توفینو، شما را از کنار دریاچه ها، کوهستان ها و جنگل های انبوه می برد. در این مسیر می توانید چشم اندازهای زیبای ساحلی را تماشا کنید. همچنین پارک ملی پاسیفیک ریم و جزایر گلف در مسیر قرار دارند.

مسیر حلقه ای کبک

استان کبک دارای مناظر طبیعی زیبایی است که مسیر حلقه ای آن را در بر می گیرد. این مسیر از کبک سیتی آغاز می شود و به سمت شمال به Charlevoix Regionو سپس به سمت شرق به سن لوران می رود. دیدن دره سن لوران، آبشار Montmorency و جزیره Orleans از جاذبه های این مسیر است.

دره اوکاناگن، بریتیش کلمبیا

دره اوکاناگن در جنوب بریتیش کلمبیا یکی از زیباترین مناطق کانادا است. این دره دارای دریاچه های آبی زیبا، باغ های میوه، وینری ها و تپه های سر به فلک کشیده است. مسیر از کلگری تا پنتیکتن را طی کنید تا طبیعت بکر این دره را تجربه کنید.

مسیر حلقه ای ایالت گلدن، بریتیش کلمبیا

این مسیر حلقوی شما را از چشم اندازهای متنوعی از کوهستان ها، دره ها، دریاچه ها و یخچال های طبیعی می گذراند. از جاده Transcanada به سمت شمال بروید و از طریق جاده های کوهستانی به بانف برگردید. در این مسیر دیدن پارک ملی Yoho، دریاچه Louise، دریاچه Moraine و یخچال طبیعی Athabasca الزامی است.

کرانه اقیانوس اطلس، نوااسکوشیا

سواحل زیبای اقیانوس اطلس در نوااسکوشیا یکی از زیباترین مناظر طبیعی کاناداست. مسیر ساحلی از هالیفکس تا شهر Lunenburg را طی کنید تا صخره ها، سواحل و دهکده های تاریخی زیبا را ببینید. حتما در Peggy’s Cove با ساختمان فانوس دریایی مشهورش توقف کنید.

کیبک-سیتی تا گاسپزی، کبک

این مسیر ساحلی شما را از کیبک سیتی تاریخی تا شبه جزیره گاسپزی زیبا می برد. از طریق جاده 132 به سمت شرق بروید و شهرها و روستاهای تاریخی، خلیج های سن لوران و دهکده های ماهیگیری را تجربه کنید. در پارک ملی Forillon توقف کنید تا صخره ها و فوک ها را ببینید.

مسیر آبشار نیاگارا، انتاریو

دیدن آبشارهای نیاگارا یکی از بهترین تجربه ها در کانادا است. این مسیر از تورنتو تا آبشار نیاگارا و سپس به سمت جنوب در امتداد دریاچه اری به سمت نیاگارا آن د واین می رود. مسیری پر از مناظر طبیعی زیبای دریاچه ای و تاکستان ها.

کبک سیتی تا شهرک مونت ترمبلان، کبک

این مسیر شما را از کبک سیتی باستانی به سوی منطقه شمالی و طبیعت بکر کبک می برد. از طریق جاده کمربندی 400 به سمت شمال بروید و از دریاچه سن ژان و پارک ملی Mont Tremblant دیدن کنید. در شهرک مونت ترمبلان می توانید اسکی و طبیعت گردی کنید.

جزیره شاهزاده ادوارد، ایالت های ماریتایم

این جزیره ساحلی در اقیانوس اطلس دارای سواحل قرمز زیبا، صخره ها، تپه های سبز و دهکده های روستایی است. از طریق پل کانفدراسیون به جزیره وارد شوید. سپس مسیر ساحلی را دنبال کنید و از مناظر زیبای خلیج و تپه ها لذت ببرید.

دره اوکاناگن، آلبرتا

در جنوب آلبرتا، دره اوکاناگن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. این دره دارای تپه های متنوع، دریاچه های آبی روشن، جنگل های کاج و مراتع است. مسیر زیبای جاده موسوم به Park Parkway را از Banff تا Lake Louise طی کنید.

کیپ برتون، نیوفاندلند

شبه جزیره کیپ برتون در شرق نیوفاندلند دارای مناظر ساحلی خیره کننده ای است. مسیر Baccalieu Trail را از شهر سنت جانز تا کیپ برتون طی کنید تا از صخره ها، دهکده های ساحلی و طبیعت وحشی بهره مند شوید.

سفر جاده ای در کانادا با عبور از مناظر طبیعی زیبا و متنوع این کشور، تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. پس برنامه ریزی کنید و از طریق مسیرهای پیشنهادی بالا، زیبایی های کانادا را کشف نمایید. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب بهترین مسیرها برای سفر جاده ای در کانادا کمک کرده باشد.

انتشار: 18 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 730

به "زیباترین مسیرهای جاده ای برای سفر با خودرو در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین مسیرهای جاده ای برای سفر با خودرو در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید