عرضه میلیون ها پردازنده گرافیکی برای گیمر ها به وسیله اینتل!

به گزارش مجله پیامک مسعود، بدلیل کمبود مداوم نیمه هادی ها و مواد در صنایع مختلف سراسر دنیا، بازار قطعات رایانه شخصی شرایط خوبی ندارد و با قیمت بسیار بالایی عرضه می گردد. اینتل اخیرا در پی ورود به بخش پردازنده های گرافیکی می باشد.

عرضه میلیون ها پردازنده گرافیکی برای گیمر ها به وسیله اینتل!

به گزارش خبرنگاران، این غول تراشه سازی آمریکایی که با CPU های محبوب خود شناخته می گردد، اخیرا اقدام به طراحی کارت های گرافیک اخصاصی خود نموده است. این پردازنده های گرافیکی آینده بخشی از سری Arc اینتل خواهند بود.

با توجه به اینکه بازار رایانه های شخصی از کمبود پردازنده های گرافیکی رنج می برد، بسیاری منتظر انتشار کارت های گرافیک اختصاصی اینتل هستند، به این امید که بعضی از محدودیت های عرضه را کاهش دهد. اکنون یکی از مدیران اینتل، اعلام نموده فراوری پردازنده های گرافیکی خود را گشترش خواهد داد.راجا کدوری، معاون ارشد و مدیر کل گروه AXG اینتل، در توییتی بیان کرد که سازنده این تراشه در حال کار بر روی مشکل بزرگی است که گیمر های رایانه شخصی در حال حاضر با آن روبرو هستند. او گفت که Intel Graphics در پی یافتن راهی است که به آن اجازه دهد سالانه میلیون ها پردازنده گرافیکی Arc را در اختیار گیمر های رایانه شخصی قرار دهد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1892

به "عرضه میلیون ها پردازنده گرافیکی برای گیمر ها به وسیله اینتل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه میلیون ها پردازنده گرافیکی برای گیمر ها به وسیله اینتل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید