فقط سه باشگاه نامه کتبی زدند، تصمیم نهایی بر اساس نظر اکثریت است

به گزارش مجله پیامک مسعود، میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگاران درباره تصمیم گیری برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: نگاه فدراسیون در راستای توسعه والیبال و ظرفیت والیبال در سطح کشور این است که مسابقات لیگ برتر به سبک لیگ جهانی برگزار شود.

فقط سه باشگاه نامه کتبی زدند، تصمیم نهایی بر اساس نظر اکثریت است

وی درباره نقض آئین نامه مسابقات شرح داد: آئین نامه با مشورت کارشناسان در هیئت رئیسه مصوب و سپس ابلاغ شد. سال پیش سبک رقابت ها طبق آئین نامه نبود چرا که شرایط خاصی بر کشور حاکم شد، پس نمی توان گفت در هر صورتی باید از آئین نامه پیروی کرد. بنا به شرایط می توان آئین نامه را تغییر داد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در خصوص اینکه بعضی از باشگاه ها مخالف عدم رعایت آئین نامه هستند، اضافه کرد: به تمام باشگاه ها اعلام کرده ایم که نظرات خود را تا 31 خرداد به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کنند. البته این دلایل باید به صورت کارشناسی اعلام شود.

تقوی ادامه داد: تا این لحظه فقط سه باشگاه نظر خود را به صورت کتبی به فدراسیون اعلام کرده اند. تا سرانجام 31 خرداد منتظر هستیم و سپس تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی گفت: پیشنهادات لازم از طریق کارشناسان ارائه شده و ما طبق آن چهار پیشنهاد سبک برگزاری مسابقات را ارائه دادیم. اگر نیاز به تغییر در آئین نامه باشد حتماً آن را در هیئت رئیسه مطرح خواهیم کرد. هر روشی ممکن است معایب و مزایایی داشته باشد. باید تمام آنها مورد بررسی قرار گیرد.

تقوی در سرانجام تأکید کرد: تابع نظر اکثریت هستیم. در سرانجام 31 خرداد و پس از دریافت نظر باشگاه ها بنا بر تصمیم اکثریت نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1610

به "فقط سه باشگاه نامه کتبی زدند، تصمیم نهایی بر اساس نظر اکثریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط سه باشگاه نامه کتبی زدند، تصمیم نهایی بر اساس نظر اکثریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید