ساحل کیش برای شنا

به گزارش مجله پیامک مسعود، سلام نو: سواحل خلیج فارس چشم انداز و چشم انداز ها بی بدیلی در جنوب ایران دارد که برای گذراندن اوقات فراقت و انجام بعضی تفریحات و ورزش هایی نظیر شنا بسیار مطلوب است. جزیره کیش با داشتن سواحلی بی نظیر از جمله مقاصد هیجان انگیز برای بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی به شمار می آید از این رو سالانه دو میلیون گردشگر به این مقصد دیدنی سفر می کنند و به خرید، تفریح و استراحت در جای جای آن می پردازند. در ادامه راجع به ساحل کیش برای شنا توضیحات تکمیلی داده می شود.

ساحل کیش برای شنا

آیا ساحل کیش برای شنا امن هست

بر خلاف باورهای عموم کوسه یا موجود زنده ای که به انسان آسیب برساند در کیش وجود ندارد و ساحل کیش برای شنا بسیار مناسب است، به خصوص وجود پلاژهایی برای خانم ها و آقایان سبب شده تا ساحل کیش فضای خوب و درخور توجه برای شنا داشته باشد. ساحل درختان نارگیل با داشتن 3000 درخت نارگیل زیبا و بلند یکی از آرامبخش ترین ساحل های کیش است که می توان در آن شنا و چشم اندازهای زیبای خلیج همیشه فارس را تماشا کرد، در این ساحل علاوه بر شنا امکان قایق سواری و جت اسکی سواری وجود دارد و علاوه بر آن می توان بعد از یک آب تنی حسابی به والیبال، هندبال و فوتبال ساحلی پرداخت.

پلاژ مخصوص خانم ها و آقایان در کیش

هر پلاژی این امکان را برای استفاده کننده فراهم می کند تا علاوه بر تجربه یک شنا ایمن در دریا، تفریحاتی نظیر والیبال و فوتبال ساحلی و فضایی برای آفتاب گرفتن در ساحل با چشم انداز زیبا مهیا باشد. پلاژ آقایان و بانوان کیش نیز محیطی است مطلوب برای شنا کردن، تجربه تفریحات هیجان انگیز و همین طور استراحت و گرفتن ماساژ به وسیله ماسورهای حرفه ای. گفتنی است که در پلاژ بانوان جزیره کیش، سالن های زیبایی، سولاریوم و مد نیز وجود دارد و خانم های زیادی در این فضا نقش های مختلف را با حنای جنوبی بر پوست خود می زنند.

آیا تمام سواحل کیش برای شنا مناسب هستند

مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه می آیند تا در ساحل کیش برای شنا مجالی پیدا کنند، اما بهتر است بدانیم تمام سواحل کیش برای شنا مناسب نیستند و بعضی از آن ها نظیر ساحل مرجان و ساحل میرمهنا به دلیل صخره ای بودن این امکان را ندارند. در صورتیکه تمایل دارید بعد از قدم زدن در ساحل یا انجام تفریحات ساحلی تنی به آب بزنید خوب است بدانید که ساحل درختان نارگیل و ساحل سیمرغ برای شنا در آب های خلیج همیشه فارس مناسب هستند و دید و منظری شگفت انگیز دارند و علاوه بر این دو ساحل مجذوب کننده، پلاژ بانوان و آقایان نیز برای شنا کردن بسیار عالی است.

جالب است بدانیم بسیاری از سواحل کیش دارای فضای مناسب برای تفریحات آبی هستند و در آن ها تفریحاتی نظیر قایق سواری، بناناسواری، جت اسکی سواری، شاتل، پاراسل، اسکی روی آب، فلای بورد، پدل بورد، غواصی، اسکوتر غواصی، والیبال و فوتبال ساحلی و دوچرخه سواری وجود دارد. بعضی از ساحل های کیش جزوی از یک پارک ساحلی به شمار می روند از این رو نه تنها امکان تجربه تفریحات ذکر شده در آن ها وجود دارد بلکه برای گذراندن وقت به همراه خانواده و دوستان گزینه درستی محسوب می شوند.

در پایان پیشنهاد می شود زمان رفتن به ساحل کیش برای شنا وسایلی چون مایو، عینک شنا، کلاه شنا، بینی گیر و گوش گیر شنا و در صورت نیاز وسایلی نظیر بازوبند و جلیقه شنا را با خود همراه داشته باشید. توصیه می شود در تمام فصولی که به جزیره کیش سفر می کند کرم ضدآفتاب و کلاه آفتابگیر خود را از قلم نیاندازید چرا که بدترین حس حین و بعد از یک سفر دلچسب، حس سوزش پوست از آفتاب سوختگی است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2005

به "ساحل کیش برای شنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کیش برای شنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید