فیلسوف و گرگ در کتاب فروشی ها

به گزارش مجله پیامک مسعود، کتاب فیلسوف و گرگ نوشته مارک رولندز با ترجمه شهاب الدین عباسی منتشر شد.

فیلسوف و گرگ در کتاب فروشی ها

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز بروشور سه لت a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این کتاب در 136 صفحه و با قیمت 20هزار تومان در نشر خزه منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: فیلسوف و گرگ با عنوان فرعی درس هایی از حیات وحش درباره عشق، مرگ و خوشبختی درباره ارتباط یک فیلسوف و گرگی به نام برنین است. پس از آن که مارک رولندز ، بچه گرگی خرید و به خانه برد، خیلی زود متوجه شد که نمی تواند گرگ را در خانه تنها بگذارد، چون دمار از روزگار وسایل خانه درمی آورد. در نتیجه، مارک و برنین همواره با هم بودند، حتی وقتی مارک در کلاس های دانشگاه، فلسفه درس می داد! زندگی برنین با مارک رولندز و مرگ این گرگ، تأثیری عمیق بر شخصیت و تفکر فلسفی رولندز گذاشت و او را به ارزیابی مجدد نگرشش نسبت به عشق، خوشبختی، طبیعت و مرگ سوق داد.

مارک رولندز (متولد 1962) استاد فلسفه در دانشگاه میامی، تا به حال کتاب های متعدی در زمینه فلسفه ذهن، صندلی اخلاقی حیوانات و نقد فرهنگی منتشر نموده است؛ از جمله حقوق حیوانات (1999)، ماهیت آگاهی (2001)، شهرت (2008)، علم جدید ذهن (2010) و آیا حیوانات می توانند اخلاقی باشند؟ (2012). اما شهرت او بیشتر مرهون کتاب فیلسوف و گرگ (2008) است که بارها به چاپ رسیده و به یک کتاب پرفروش بین المللی بدل شده است.

فیلسوف و گرگ سومین کتابی است که نشر خزه در قالب مجموعه ای با عنوان پیاده روی با فلسفه با ترجمه شهاب الدین عباسی منتشر می نماید. پیش تر از این مجموعه و با همین مترجم، کتاب های سرهم بندی نکن (ایده هایی عجیب از فیلسوفان بزرگ تاریخ/ گری هیدن) و زندگی زیبای من (داویده کالی، پردراگ چیچوواتسکی و یاهوی لو) به چاپ رسیده است. این ناشر و مترجم کتاب های دور دنیای فلسفه در هشت روز (سفری به چندهزار سال تاریخ اندیشه در غرب و شرق/ دِیو رابینسون و ریچارد آزبرن) و جستجوگر (داستان شاهزاده ای که می خواست از رنج دنیا بکاهد/ جِین هوپ) را نیز در قالب همین مجموعه منتشر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 644

به "فیلسوف و گرگ در کتاب فروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلسوف و گرگ در کتاب فروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید