فیلم ، درگیری پلیس لندن با تظاهرات کنندگان ضد نژادپرستی

به گزارش مجله پیامک مسعود، پلیس لندن برای کنترل اوضاع در جریان تظاهرات ضدنژادپرستی مردم این شهر، به خشونت روی آورده است.

فیلم ، درگیری پلیس لندن با تظاهرات کنندگان ضد نژادپرستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مردم شهر لندن روز شنبه در اعتراض به بی رحمی ها و تبعیض های نژادی در آمریکا که منجر به قتل جورج فلوید شد، در خیابان های این شهر تجمع کردند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، این اعتراضات در حالی انجام شد که پلیس لندن با تظاهرات کنندگانی که علیه نژادپرستی شعار می دادند درگیر شد.

فیلم های منتشر شده در رسانه نشان می دهد که پلیس لندن برای کنترل اوضاع در جریان تظاهرات مردم این شهر، به خشونت روی آورده است.

پلیس لندن همچنین برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان و معترضان انگلیسی، با اسب به داخل جمعیت حمله نموده و مردم را متفرق نموده است.

پس از مرگ فجیع جورج فلوید بر اثر خشونت افسر سفیدپوست، شهرهای مختلف آمریکا و همچنین شهرهای کشورهای مختلف به صحنه اعتراضات سراسری به این عادت رفتاری پلیس آمریکا علیه اقلیت رنگین پوست این کشور تبدیل شده است و همچنان این اعتراضات ادامه دارد.

به همین دلیل، صدها شهروند بلژیکی با تجمع در شهر لیژ این کشور، علیه نژادپرستی و در حمایت از سیاهپوستان تظاهرات کردند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 934

به "فیلم ، درگیری پلیس لندن با تظاهرات کنندگان ضد نژادپرستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، درگیری پلیس لندن با تظاهرات کنندگان ضد نژادپرستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید