فینا به دنبال میزبان جدید جام جهانی شیرجه

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امید حدیقی در مورد لغو مسابقات انتخابی المپیک شیرجه که قرار بود 29 فروردین در ژاپن برگزار گردد اظهار کرد: فینا در ایمیلی که به فدراسیون ها ارسال نموده است علت لغو مسابقات را اظهار داشت. یکی از دلایل این بود که ژاپن نمی توانسته به طور کامل شرایط استاندارد و پروتکل های فینا را رعایت کند. از طرفی ویزای ژاپن توسط سفارت خانه ها در هیچ کشوری صادر نشده است.

فینا به دنبال میزبان جدید جام جهانی شیرجه

وی ادامه داد: با توجه به همین مسائل مسابقات جام جهانی شیرجه لغو شد. در نامه فینا نوشته شده که فدراسیون جهانی به زودی دنبال جایگزین کردن کشور دیگری برای انجام مسابقات است. انتخابی های المپیک معمولاً 6 ماه قبل از المپیک برگزار می گردد تا ورزشکار منتخب فرصت آماده شدن برای المپیک داشته باشد. امیدوارم این مسابقات انجام گردد و به ملی پوشان هم اعلام نموده ام تمریناتشان را ادامه دهند تا زمانی که تکلیف برگزاری این مسابقات به طور کامل تعیین گردد.

حدیقی خاطر نشان کرد: ژاپن اگر این مسابقات را برگزار کند و مثلاً 500 نفر در این مسابقات شرکت نمایند و یک نفر از آنها کووید 19 بگیرد مسابقات المپیک هم زیر سوال خواهد رفت. به همین دلیل ژاپن چون هدفش برگزاری المپیک است میزبانی این مسابقات را برعهده نمی گیرد.

وی در انتها گفت: ورزشکاران ما تمرینات خوبی داشتند. سه شنبه هم از آنها تست گرفتم و شرایط آنها را سنجیدم. آنها سه بار حرکات خود را انجام دادند که هر بار از نظر روانی بهتر اجرا کردند. قرار بود آخر این هفته و اواسط هفته آینده هم مجدداً شرایط استاندارد مسابقه با حضور داور داشته باشیم. ملی پوشان اردوی برون مرزی و ملاقات تدارکاتی که نداشتند، می خواستیم با حداقل ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند تا انگیزه ای باشد و بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1437

به "فینا به دنبال میزبان جدید جام جهانی شیرجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینا به دنبال میزبان جدید جام جهانی شیرجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید