مراسم عجیب ازدواج قورباغه ها در هند!

به گزارش مجله پیامک مسعود، ویدئویی از ازدواج قورباغه ها در هند مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

مراسم عجیب ازدواج قورباغه ها در هند!

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در حالی که این روز ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در دنیا تبدیل شده و شیوع موج دوم کرونا موجب لغو بسیاری از جشن های عروسی جوانان شده است، اما ظاهرا کرونا نتوانست مانعی برای برپایی مراسم ازدواج قورباغه ها در این کشور گردد.

با نزدیک شدن فصل باران در هند مراسم ازدواج دو قورباغه در شهر تریپورا برگزار گردید. برگزارنمایندگان این مراسم برای طلب باران از خدای باران اقدام به برپایی جشن ازدواج این دو قورباغه کردند. در این مراسم عجیب در حالی که لباس سنتی بر تن قورباغه ها شده بود مراسم ازدواج آن ها برگزار گردید.

در ویدئویی که منتشر شده یک زن در حالی که قورباغه عروس را در دست خود گرفته و زن دیگر قورباغه داماد را که لباس نارنجی بر تن دارد این مراسم عجیب را برگزار می نمایند. این مراسم همچنین شامل حمام قورباغه ها در حوضچه با لباس های جدید و مبادله دسته گل بین دو قورباغه بود.

لازم به ذکر است؛ این نخستین بار نیست که مراسم ازدواج قورباغه ها در هند برگزار می گردد. در جولای 2019 نیز برگزاری ازدواج دو قورباغه در ایالت مادهیا پرادش هند برای طلب باران از خدای باران به سوژه رسانه ها تبدیل شد. این دو قورباغه بعدا برای قطع شدن باران های بی وقفه طلاق گرفتند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1465

به "مراسم عجیب ازدواج قورباغه ها در هند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم عجیب ازدواج قورباغه ها در هند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید