مشخصات نسل دوم پیکسل استند گوگل لو رفت

به گزارش مجله پیامک مسعود، مشخصات احتمالی شارژر پیکسل استند گوگل در صفحات مجازی دست به دست می شود. به نظر می رسد که این شارژر با توان شارژ 23 واتی و قابلیت شارژ گجت های پوشیدنی به بازار عرضه شود. نسل دوم پیکسل استند های گوگل با قیمتی حدود 79 دلار آمریکا احتمالا همراه با گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 معرفی خواهد شد.

مشخصات نسل دوم پیکسل استند گوگل لو رفت

19 اکتبر (27 مهر) رویداد گوگل برگزار خواهد شد. گوگل در این رویداد قرار است که از گوشی های سری پیکسل 6 رونمایی و علاوه بر آن، سایر محصولات یا وسایل جانبی را که تدارک دیده در این کنفرانس معرفی کند. شواهد حاکی از آن است که یکی از این محصولات شارژر پیکسل استند گوگل خواهد بود. در فاصله کوتاهی که با این رویداد داریم، بسیاری از مشخصات احتمالی این شارژر از جمله سرعت شارژ، وزن و ابعاد، رنگ های قابل عرضه و قیمت آن از طریق منابع آگاه منتشر شده است.

استند نو پیکسل 6 دارای سیستم شارژ بی سیم است که از سیم پیچ اختصاصی برای شارژ کردن گجت های پوشیدنی هم بهره می برد. استند های نو گوگل در دو مدل عرضه خواهند شد و از شارژ سریع 23 واتی برای گوشی های هوشمند پیکسل پشتیبانی می کنند. دیگر گوشی های هوشمند دارای گواهی استاندارد iQ، از 15 وات این شارژر برای شارژ شدن استفاده خواهند کرد و امکان شارژ 3 واتی برای گجت های پوشیدنی مثل پیکسل بادز هم در این شارژر فراهم شده است. پیکسل استند های نو گوگل مجهز به فن خنک کننده هم هستند که نسبت به نسل قبلی پیشرفت خوبی به شمار میرود.

البته بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده پیکسل استند های گوگل را زمانی متوجه خواهید شد که گوشی هوشمند پیکسل 6 خود را برای شارژ شدن روی این استند قرار دهید که از جمله آن ها می توان به نمایشگر هوشمند آن اشاره کرد. این شارژر از بخش قابل توجهی از مواد بازیافتی ساخته شده که احتمالا حامیان محیط زیست را به وجد خواهد آورد. علاوه بر تجربه نرم افزاری بهبود یافته، استفاده از استند گوگل پیکسل 6 مجموعه ای از قابلیت ها را هم ارائه می دهد که استفاده از آن ها در کنار سایر لوازم جانبی گوشی پیکسل 6 به یک تجربه هیجان انگیز تبدیل خواهد شد.

کاربرانی که پیکسل استند های نو گوگل را در اتحادیه اروپا، انگلستان یا سوئیس خریداری می کنند از ضمانت 2 ساله آن بهره مند خواهند شد، در حالی که خریداران دیگر بازارها از ضمانت 1 ساله آن استفاده خواهند کرد. در مورد قیمت این شارژر باید گفت که طبق شایعات احتمالی پیکسل استند های نو گوگل با قیمتی در حدود 79 دلار آمریکا به بازار عرضه خواهند شد که هم قیمت نسل اول استند های پیکسل است.

البته این شارژر ها در بعضی کشورها ارزان تر هم یافت می شود. همیشه این احتمال وجود دارد که شارژرهای بی سیم در زمان عرضه رسمی به رقم بالاتری فروخته شود. اما به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که در رویداد 27 مهر گوگل چه گجت هایی معرفی و به بازار جهانی عرضه خواهند شد.

منبع: NoteBookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1706

به "مشخصات نسل دوم پیکسل استند گوگل لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نسل دوم پیکسل استند گوگل لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید