مقصر شرایط استقلال رئیس ورزش است، مربی و تماشاگر از مدیرعامل ناراضی بودند

به گزارش مجله پیامک مسعود، پیشکسوت استقلال گفت: رئیس سازمان ورزش مقصر شرایط استقلال است که مدیرعاملی مثل فتحی را انتخاب کرد.

مقصر شرایط استقلال رئیس ورزش است، مربی و تماشاگر از مدیرعامل ناراضی بودند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید مراغه چیان در حاشیه مراسم یادبود ناصر حجازی در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط استقلال گفت: این شرایط استقلال حاصل ضعف مدیریتی باشگاه است. فتحی ضعیف عمل کرد و شفاف حرف نزد. تماشاگر و بازیکن و مربی از دستش ناراحت شدند. یک ماه پیش استراماچونی گفته بود که می روم، اما مدیران جدی نگرفتند وئ در نهایت او رفت و به استقلال لطمه خورد.

وی اضافه نمود: اگر مربی بالای سر تیم بود پیکان را هم می بردیم و اکنون با خیال راحت استقلال صدرنشین بود. اگر استراماچونی برگردد خیلی بهتر است.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه باشگاه چقدر دیگر باید پای این مربی بایستد گفت: دو بازی دیگر باقی مانده است و استراماچونی با روش 3-5-2 خیلی خوب تیم را جمع نموده بود و اکنون یک نفر باید بالای سر تیم باشد.

مراغه چیان در خصوص اینکه به نظر او فرهاد مجیدی گزینه خوبی برای سرمربیگری استقلال است گفت: این نظر مسئولان باشگاه است که چه کسی را انتخاب نمایند، ولی من نمی گویم که چه کسی را سرمربی بگذارند.

وی در خصوص مقصر اصلی این شرایط استقلال گفت: رئیس سازمان ورزش مقصر است که مدیرعاملی مثل فتحی را انتخاب کرد و او هم تماشاگر، بازیکن و مربی را ناراضی کرد و تیم به این روز افتاده است. هیچ کس فکر نمی کرد که استقلال به صدر جدول برسد و وقتی دیدند استقلال صدرنشین شد در تیم فاصله انداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 559

به "مقصر شرایط استقلال رئیس ورزش است، مربی و تماشاگر از مدیرعامل ناراضی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصر شرایط استقلال رئیس ورزش است، مربی و تماشاگر از مدیرعامل ناراضی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید