فکری: طرفداران استقلال هر فریادی دارند سر من بزنند نه بازیکنان، اتحاد هیئت مدیره روی کار ما تاثیر می گذارد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از طرفداران می خواهم هر حرفی دارند، سر من فریاد بزنند و روی من خالی نمایند و کاری با بازیکنان نداشته باشند.

فکری: طرفداران استقلال هر فریادی دارند سر من بزنند نه بازیکنان، اتحاد هیئت مدیره روی کار ما تاثیر می گذارد

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری پس از فزونی 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر، گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم، بازی واقعا سنگینی بود. موقعیت های زیادی روی هر دو دروازه بوجود آمد و شاید می شد هم ما به گل های بیشتری برسیم و هم گل گهر. در مجموع بازی قشنگ و جانداری بود. این موضوع نشان داد بالا بودن این دو تیم بی جهت نیست. بازی پراسترسی را گذراندیم و جا دارد از تک تک بچه ها به خاطر بازی مردانه تشکر کنم.

وی اضافه کرد: شکل بازی که از بازیکنانم انتظار دارم، انجام می گردد و امیدوارم بازی به بازی به فرایندمان ادامه دهیم و بتوانیم بازی های زیباتری به نمایش بگذاریم. نیمه اول بار فنی بازی بیشتر بود، اما نیمه دوم می خواستیم گل های مان را حفظ کنیم و در ضد حمله به گل برسیم. شاید زیبایی بازی کنار رفت، اما تا آخرین لحظه استرس خودش را داشت و خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با تعویض سبحان خاقانی توضیح داد: مچ پای این بازیکن آسیب دید و باید دید فردا چه وضعیتی خواهد داشت. تعویض او به خاطر مصدومیت بود.

فکری در خصوص اینکه نیمه دوم، بازی به سود گل گهر برگشت و استقلال خوب بازی نکرد، گفت: اگر نیمه اول گل سوم را می زدیم، بازی برمی گشت. در نیمه دوم خواستیم از اشتباهات حریف به گل برسیم و به ضد حملات هم فکر می کردیم. موقعیت هایی را در نیمه دوم داشتیم و مهدی قایدی می توانست گل سوم را بزند و آب سردی روی حریف باشد. باز هم موقعیت هایی داشتیم تا به گل برسیم، اما بازی مستقیم حریف باعث شد عقب برویم. سعی کردیم دو گل زده را حفظ کنیم. سعی می کنیم در دیدارهای آینده نقاط ضعف مان را رفع کنیم.

وی ادامه داد: این بازیکنان واقعا با شرف و با آبرو هستند و خواهشم از طرفداران این است اگر هر حرفی دارند، هر بی احترامی و انتقادی است، سر من فریاد بزنند و روی من خالی نمایند و با بازیکنان کاری نداشته باشند. از بازیکنان حمایت نمایند تا با تمرکز و تعصب بیشتر بازی های بهتری ارائه دهند و استقلال به چیزی که حقش است، برسد.

سرمربی استقلال در خصوص تنش های مسابقه اظهار داشت: تنش های بازی طبیعی است. قبل از بازی در رختکن گل گهر خدمت قلعه نویی رسیدیم و احترامی که بر من واجب بود، به ایشان گذاشتیم. از روزی که به عنوان بازیکن و کاپیتان وارد استقلال شدم، قلعه نویی افتخارات زیادی را برای استقلال بدست آورده است. وظیفه من و همه استقلالی ها این است که به او احترام بگذاریم و فراموش نکنیم چه زحماتی برای استقلال کشیده است. رقابت در بازی است، اما مهم تر حفظ ارزش ها میان دو طرف است. هم ما و هم نیمکت گل گهر احترام گذاشتیم. از این سه امتیاز ها گرفته و داده می گردد و مسئله مهم تر احترام است. به عنوان فرد کوچک تر باید احترام بگذارم و درس پس بدهم. رفاقت و دوستی ها از سه امتیاز خیلی مهم تر است.

فکری درباره واکنش لحظه پایانی مظاهری گفت: رشید یکی از گلرهای خوب فوتبال ما است. موقعیتی که سیو کرد، خیلی خطرناک بود. مظاهری یکی از دروازه بان هایی است که می تواند به تیم ملی یاری کند و بیشتر از او استفاده گردد. امیدوارم رشید و بازیکنان بیشتر دیگری در تیم ملی داشته باشیم.

وی در واکنش به سؤال خبرنگار کرمانی مبنی بر اینکه بازیکنان تیمش در بعضی از دقایق خودشان را به زمین می انداختند تا وقت را تلف می کردند، گفت: ما وقت کشی نداشتیم. یکی دو مورد بازیکن روزی زمین افتاد که یک بار بازیکن سریع بلند شد و صحنه دیگر بازیکن مصدوم شد. در مجموع، هم نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت هایی بوجود آوردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. شاید چون تیم تان باخته این سؤال را مطرح می کنید.

سرمربی استقلال گفت: باید از مجموعه و مدیریت تشکر کنم که فضای خوبی در باشگاه بوجود آمده است. وقتی بازیکنان اتحادی را در هیئت مدیره می بینند، در فرایند نتیجه گیری شان تأثیر می گذارد. از تک تک اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه تشکر می کنم. بازیکنانی که با تیم نبودند، در روزی که می خواستیم به سیرجان بیاییم، دل شان با تیم شد. در آخر باید از اسپانسر تیم تشکر کنم که خالصانه یاری می نمایند. آنها در بخشی از قراردادشان جلوتر هستند تا بتوانیم یک تیم یکدست و رفیق داشته باشیم.

فکری در خصوص داوری بازی عنوان نمود: بازی سخت و پرتنشی بود. جا دارد از دپارتمان داوری تشکر کنم که داوران باتجربه ای را انتخاب کردند. یکسری اشکالات برای دو طرف بود، اما چون صحنه ها را ندیدم نمی توانم قضاوتی داشته باشم. شاید اشتباهاتی برای هر دو طرف بود که اعتراض کردند، اما به آنها خسته می گویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1284

به "فکری: طرفداران استقلال هر فریادی دارند سر من بزنند نه بازیکنان، اتحاد هیئت مدیره روی کار ما تاثیر می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: طرفداران استقلال هر فریادی دارند سر من بزنند نه بازیکنان، اتحاد هیئت مدیره روی کار ما تاثیر می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید