مهاجری: نساجی یک موقعیت هم نداشت، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن میدان بود

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی ماشین سازی تبریز می گوید نداشتن تمرکز باعث شد دو امتیاز خانگی تیمش مقابل نساجی مازندارن از دست برود.

مهاجری: نساجی یک موقعیت هم نداشت، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن میدان بود

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز پس از تساوی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: نساجی به دنبال انجام یک بازی بسته بود و به ضد حملات چشم دوخته بود. در نیمه دوم توانستیم از لایه های دفاعی این تیم بگذریم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. از طرفی نگران ضد حمله خوردن بودیم و دیدید نساجی حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم نداشت. امروز دروازه بان ما بیکارترین بازیکن میدان بود. به خاطر نزدیکی دو تیم در جدول حساسیت بازی بسیار بالا بود و از طرفی نداشتن تمرکز باعث شد دو امتیاز خانگی این بازی را از دست بدهیم. نساجی تیم خوب و با کادر فنی خوبی است و نمی خواهم ارزش این تیم را پایین بیاورم.

او ادامه داد: بازیکنان تعویضی ما نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند و امیدوارم در ادامه کار نتایج بهتری کسب کنیم. مجید جلالی همواره مرد بزرگی بوده و من به عقاید ایشان احترام می گذارم اما ما توانستیم چندین موقعیت ایجاد کنیم اما آن ها یک موقعیت هم نداشتند. در دقایق آخر هم یک موقعیت خوبی داشتیم که حامد لک واکنش خوبی از خودش نشان داد. بعد از تغییر سیستمی که دادیم، بازیکنانی که تازه وارد میدان شدند درک خوبی از اینکه چرا وارد زمین شدند نداشتند و این باعث ایجاد مشکل برای ما شد.

مهاجری درباره داور بازی گفت: داور با تیم حریف مهربان تر بود اما به عملکرد داوری تبریک می گویم و به آن ها خسته نباشید می گویم.

او در انتها گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و از فردا در مورد درباره بازی بعدی مان مقابل استقلال فکر می کنیم. توقع ما بالاتر از این ها است و دوست دارم بازیکنانم جواب زحمات شان را بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 92

به "مهاجری: نساجی یک موقعیت هم نداشت، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن میدان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: نساجی یک موقعیت هم نداشت، دروازه بان ما بیکارترین بازیکن میدان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید